  • Data: 2009-08-28 01:34:55
    Temat: Re: Nikon vs. canon
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.STIG.saldat wrote:
    > Niestety sie mylisz.

    Mylę się, że nie widziałem tego co widziałem? :)
    Mój znajomy swego czasu sprzedawał hurtowo 50/1.8 do canona. (tfu, wyżej
    znów napisałem f/1.7 :)). Szło mu po 30 sztuk za 300zł per obiektyw (no
    takie były ceny).

    > Przypadki zakupu sprzetu foto (pomijajac malpki,
    > czy tez po prostu najtansze zestawy w ramach prezentow na I komunie)
    > przez osoby przypadkowe, to wyjatki. 99% ludzi kupujacych obiektywy do
    > posiadanych przez siebie aparatow, dokladnie wie czego szuka i czego
    > potrzebuje, a takze zna roznice miedzy 1.4 a 1.8 (czy 1.7).

    Opisałem Ci tylko sytuację z sklepu. Co stoi za ceną obydwoje wiemy, ale
    tu tak to się kończyło.

    > Stalek portretowych nie uzywa sie do szybkiej reporterki -- nie musza
    > miec silnika.

    Fajnie jak by były ciche i dyskretne. Póki co chyba tylko sigma? :)

    d.