  • Data: 2011-09-22 19:01:59
    Temat: Re: Nikon ulega modzie
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-22 18:55, mt wrote:
    > Jakie są te uzasadnienia istnienia lustra? Jeżeli obraz w EVF będzie
    > dorównywał szybkością (a właściwie brakiem widocznego opóźnienia)
    > wizjerowi optycznemu oraz przewyższał go rozdzielczością i wielkością,
    > że o wspomagaczach ręcznego ostrzenia, możliwościach konfigurowania i
    > wyświetlania dowolnej informacji w wizjerze nie wspomnę, to jaki sens
    > jeszcze będzie miało lustro?

    Jak samochody elektryczne będą jeździły 300km/h, osiągną zasięg 1000km i
    ich "tankowanie" będzie trwało 5 minut, to na pewno wyprą silniki spalinowe.

    A co do lustra, to Cię zaskoczę. Już dziś istnieją CCD i elektronika,
    które gwarantowałyby takie pomijalne opóźnienia. Niestety są to czujniki
    zupełnie inne niż te wielkie matryce, które służą do robienia zdjęcia.
    Nie wiem czy w przyszłości da się to pogodzić, więc bardzo możliwe, że
    EVIL będzie miał dwie matryce. I lustro będzie nadal konieczne :).

    pozdrawiam,
    PK