  • Data: 2011-09-22 20:51:30
    Temat: Re: Nikon ulega modzie
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-22 22:31, dominik wrote:
    > Bo jest nowością.
    > NEX-3 z naleśnikiem był do kupienia za 999zł od ręki w każdym sklepie.
    > Samo body bez problemów do dostania za 600zł. To jest realny koszt wejścia
    > w system.

    System bez wizjera. Przykro mi, ale sobie tego nie wyobrażam. Być może
    kiedyś body z EVF będzie kosztowało 1000 zł. Wtedy spoko. A co jeśli na
    dłuższy okres oferta pozostanie jak dziś? Sony może stwierdzić, że w
    tanich korpusach wizjer jest niepotrzebny (tak jak Nikon kiedyś zrobił z
    silnikiem). Dla mnie $1000 za puszkę to trochę zbyt wiele. Dla ambitnego
    amatora z krajów, które decydują o cenach elektroniki, jest to
    racjonalna kwota.
    Zresztą z punktu widzenia spójności oferty Sony raczej nie będzie
    chciało sprzedawać NEX-7 taniej niż A55+18-55 ($800).

    pozdrawiam,
    PK