  • Data: 2011-04-28 04:58:55
    Temat: Re: Nikon P500
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 14:41:16 -0700, mg napisał(a):

    > Moje wrazenie jest takie, ze te z panasa sa bardziej soczyste. Te z HS10
    > troszke przytlumione.

    nie sugeruj się tym, jak ustawili aparat inni. Postaram się w ciągu dnia
    wrzucić zdjęcia z mojego aparatu. Fuji ma ma bardzo duże możliwości
    regulacji nasycenia, nawet bez korekcji w komputerze, jak choćby
    symulacja filmu oraz (co posiada większość aparatów) dynamiki. Ja robię
    zazwyczaj z ustawieniami velvia oraz dynamika 200% i moje zdjęcia
    tryskają soczystymi kolorami. Te sample które pokazałeś faktycznie
    wyglądają mdło, zupełnie jak nie z fuji :-) Ja lubię fuji właśnie za
    soczyste kolory :-D

    --
    pzdr
    meping