  • Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>
    Subject: Re: Nikon D800 oficjalnie
    Date: Tue, 7 Feb 2012 12:41:55 +0100

    On Tue, 7 Feb 2012 12:25:11 +0100, de Fresz <d...@N...pl> wrote(a):

    > Od kiedy wpadli na pomysł, że kluczowe wydarzenie można sieknąć serią,
    > a selekcję zrobić później? Czyli baaaaardzo dawno temu, ze 20 lat
    > pewnie będzie.

    I do tego akurat 4fps jest w sam raz, żeby tylko fotoziutek zdążył
    skierować obiektyw w odpowiednim kierunku, sprzęt go przy kotletach nie
    ograniczy.
    Na stadion faktycznie może być mało.

    > Nooo. I upojnej zabawie z przebieraniem i przechowywanie materiału
    > liczonego w setkach przy 36 MPx, gdy realnie potrzeba może z 15. Ale
    > spox, komoutery teraz coraz szybsze, dyski coraz tańsze... Ups, to
    > akurat chwilowo nie bardzo.

    Aha czyli dokładnie te same argumenty co od czasu pierwszych cyfrówek.
    Z perspektywy ostatniej dekady: pojemność dysków rośnie szybciej niż
    rodzielczość matryc. Bezpodstawne (również z perspektywy ostatniej
    dekady) marudzenie na ilość Mpix wydaje się być constans, a odpowiednią
    rozdzielczość miały aparaty które właśnie zostały zastąpione nowszymi
    modelami. :)
    A już myślałem że faktycznie jest jakiś realny problem.

    Bardzo fajna pucha, coś mi mówi że będzie hit sprzedaży w swoim
    segmencie.

    B.