  • Data: 2012-02-07 15:38:07
    Temat: Re: Nikon D800 oficjalnie
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-07 16:15:06 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Nie przesadzajmy w drugą stronę, bo pewnie wiesz, każdy z nas wie, o
    > czym myślę. Wszyscy siedzą, jest kazanie, a miszczu wali terkawką.

    Jasne, przytaczaj jako przykład idiotę na dowód braku sensu
    szybkostrzelności w aparacie dla reporterów...

    > Są chwile, kiedy to się przydaje, ale tych chwil jest kilka i 4fps to
    > co najmniej w sam raz.

    Mi tam już przy amatorskich zastosowaniach wychodzi, że 4 to za mało,
    ale ja jak nie będę miał idealnego ujęcia, to se najwyżej tupnę nóżką
    ze złości. Przy robocie za kasę to jakby insza inszość.

    > Popyt na tak duży materiał też jest ograniczony. Może klient chce jak
    > najwięcej, ale jego grafik już nie bardzo.

    W praktyce jest zupełnie na odwrót, to grafik chce jak najwięcej, a
    czasem dostaje smętne kilka MPx. Ale reklama to zupełnie insza inszość
    i w tej działce D800 ma szansę dokopać co słabszym/starszym dupkom za
    conajmniej 5 razy więcej kasy.

    > Dziś większość chce jak najwięcej, nie ważne czego i do czego.

    Oj przetań sypać takimi trywialnymi ogólnikami, realnie - chcą, czy
    nie? Bo osobiście o czymś takim nie słyszałem.

    de Fresz