  • Data: 2009-08-09 20:33:55
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Aug., 22:26, juha <j...@n...pl> wrote:

    > Nie wiem jak w jest w UE, ale w Polsce możesz zwrócić nieużywany towar
    > do 10 dni, pod warunkiem, że kupiłeś go przez internet, jeśli osobiście
    > w sklepie to zapomnij.

    z pewnoscia nie jest tak jak piszesz.
    zgoda przy zakupach przez internet obowiazuje 10 dni.
    zakupiony towar w sklepach w RP wielokrotnie zwracalem . czesto przy
    zakupie jesli nie zapomne pytam o mozliwosc zwrotu.
    I nie msz potrzeby uzasadnienia - to wazne .
    zwracalem rowniez przedmioty drozsze niz aparat fotograficzny - tutaj
    przyznam ze byla niechec zwrotu gotowki , ale wymienilem na inna
    rzecz.
    Nie chce teraz podawac z pamieci jaki termin zwrotu obowiazuje.
    W sklepach czesto moze byc tak , ze napotkasz na opor personelu byc
    moze nieswiadomwgo i nikt nie ma ochoty sie uzerac .