  • Data: 2009-08-09 19:58:26
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    > tej "wady".
    > Nie chce go wymienić.

    No to wczym problem skoro ma sprawny?

    > Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    > Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki.
    > Przyznali sie do tego to mogliby wymiec
    > te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    > nie zrobią.

    Z "możliwością usterki" a nie z pewnością usterki! Skoro aparat jest
    sprawny, to z powodu jakiej przypadłości mają go wymienić?

    > Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    > aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    > Nikona.
    > Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    > 45 dni.

    Jaka kurna usterka? Domniemana? Masz zwalony aparat czy domniemujesz że być
    może się zwali za czas nieokreślony?
    Dodatkowe pytanie? Dajesz sobie samodzielnie rade z pokonaniem drogi do
    kibla? :)