  • Data: 2009-08-09 19:09:59
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h5n16p$ef8$1@news.interia.pl...

    > Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić.
    Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    tej "wady".
    Nie chce go wymienić.
    >Biegałeś z tym problemem nawet do federacji konsumentów :)
    Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    >Możesz podac konkretny powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat
    >lub jego część?
    Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki. Przyznali
    sie do tego to mogliby wymiec
    te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    nie zrobią.
    >Co konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    Nikona.
    Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    45 dni.

    pozdrawiam
    Gatar