  • 21. Data: 2009-04-15 14:12:05
    Temat: Re: Nikon D5000
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 15 of Apr 2009 15:44, "Paweł W." wrote:

    > Się na marketingu nie znasz.

    Się nie znam i jestem dla zjawiska marketingu całkowicie
    przezroczysty (wyjątek robię tylko dla proroków najwyższej
    klasy, takich pojawiających się najwyżej raz na 600 lat)

    > Kto kupi aparat w kolorze krwi
    > himalaisty??? To taki turpistyczne.

    Albo turystyczne, turystyki kwalifikowanej.

    > Kupuje się sprzęt w kolorach:
    > - czerwony odcień Ferrari (podobno są jakieś zarezerwowane odcienie
    > czerwieni)
    > - ciemny czerwony zwany bordeaux (czy jakoś tak)

    Do dyskusji facetów o kolorach trzeba podchodzić z dużym dystansem.
    Ja ufam jedynie paru plastykom (i sobie, jeśli chodzi o czerwień)
    a o kolory pytam kobiety biegłe w temacie nie tylko z natury ;-)

    > i tym podobne. :D

    PS Jaki kolor oczu ma Nastasja Kinsky?

    --
    nb

  • 22. Data: 2009-04-15 14:21:48
    Od: John Smith <u...@e...net>

    nb napisał(a):

    > To poproś jeszcze o lepszy wyświetlacz (co najmniej 3", ponad 1 MB px)

    Więcej niż 2,5x1,5" (plus ramka do odchylania) chyba nie chce mi się
    nosić. Licząc rozdzielczość 300dpi (więcej szczegółów i tak nie widzę),
    wychodzi 337500 trójek RGB, czyli ok 1Mpix wystarczy. Do manualnego
    ostrzenia tak czy owak potrzebna dobra implementacja "lupki".

    > i zamiast kilku trybów tematycznych tryby użytkownika (PASM zostaje
    > bez zmian).

    Nie miałem okazji korzystać z takiego wynalazku, więc mi go bardzo nie
    brakuje, ale jak mówisz że musi być, to poproszę :-)
    A co do trybów tematycznych: ma być jak najwięcej i jak najbardziej
    schowanych w menu. Zauważyłem, że duża ich liczba koreluje się z niższą
    ceną aparatu :-)

    > I żeby kolor czerwony obudowy nie był tak paskudny
    > jak w G1, ale miał odcień krwi żylnej zaaklimatyzowanego himalaisty
    > albo nałogowego palacza.

    Kolor dla mnie może być dowolny, byle był czarny :-)

    --
    Mirek

  • 23. Data: 2009-04-15 14:52:00
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    John Smith pisze:
    > Dlatego pisałem wcześniej, że jeszcze z rok poczekam. Jak już jedni i
    > drudzy będą musieli dać komplet (porządne filmy i porządny odchylany
    > ekranik), "bo Olympus i Sony dali".

    Jeśli priorytetem przy zakupie lustrzanki cyfrowej są dla Ciebie filmiki
    i odchylany ekranik to zastanów się, czy naprawdę potrzebujesz takiego
    sprzętu ;-)

    --
    PSYLO

  • 24. Data: 2009-04-15 15:00:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nb pisze:

    > PS Jaki kolor oczu ma Nastasja Kinsky?

    A co mnie kolor oczu obchodzi! Biust, talia, nogi - to owszem. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 25. Data: 2009-04-15 15:30:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł W. napisał(a):

    > A co mnie kolor oczu obchodzi! Biust, talia, nogi - to owszem. ;)

    Jak sobie chcesz: więc jaki jest kolor biustu Nastasji Kinsky? ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 26. Data: 2009-04-15 15:39:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 15 of Apr 2009 17:00, "Paweł W." wrote:

    > A co mnie kolor oczu obchodzi! Biust, talia, nogi - to owszem. ;)

    Ach, no to już wiem. Jedynie to oczy... a propos, czy na tym zdjęciu:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/Kinsky.jpg jest Nastasja?

    --
    nb

  • 27. Data: 2009-04-15 21:14:20
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    nb wrote:

    > Ach, no to już wiem. Jedynie to oczy... a propos, czy na tym zdjęciu:
    > http://nb.homeunix.org/tmp/photo/Kinsky.jpg jest Nastasja?

    Skoro z tatusiem, to raczej tak:-)

    Pzdr,
    Blazej

  • 28. Data: 2009-04-16 04:41:14
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Mikolaj Tutak <mtutaknixz*net@nospam.com> zwrócił błąd:

    > No i widzisz tak sie własnie wmawia kłamstwo, które niby jest prawdziwe, ale
    > nie do końca. Prawda jest taka, iż Canon ma tryb 1280x720/30fps w
    > przeciwieństwie do Nikona który ma tylko 1280x720/24fps.

    W kamerkach amerykańskich tryb filmowy (24p) jest "premium", czyli jeśli
    go ma to jest wyższej klasy, więcej kosztuje, bardziej szpanerska,
    niepotrzebne skreślić. Tryb 30p jest standardem, czy to HD czy nie.

    Canon zwraca na to uwagę, i czasem celowo psuje kamerkę o niższej cenie.
    Nic dziwnego że coś podobnego robi w kamerkach-aparatach (w tym wypadku
    nie psuje tylko nie udostępnia trybu).

    > Canon dodatkowo ma wykastrowany tryb 1980x1080p/20fps, którego Nikon nie ma wcale.

    Do czego ten tryb ma służyć? Nigdy nie widziałem takiego w praktycznym
    użyciu.

    > Ponadto Nikonowy MJPEG (max 5 minut w 1280x720) nadaje się do HD jak...

    To pod YouTube - sklejasz dwa filmy po 5 minut w 720p i masz maksymalną
    dostępną tam rozdzielczość i długość (na darmowym koncie). W ten sposób
    określany jest potencjalny odbiorca... :P

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 29. Data: 2009-04-16 06:44:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    PSYLO pisze:

    > Jeśli priorytetem przy zakupie lustrzanki cyfrowej są dla Ciebie filmiki
    > i odchylany ekranik to zastanów się, czy naprawdę potrzebujesz takiego
    > sprzętu ;-)
    problem w tym ze aparat potrafi zrobic film jakosciowo rownie dobry (a
    nawet lepszy) niz kamera, natomiast kamera dobrego zdjecia zrobic nie
    potrafi
    Marx

  • 30. Data: 2009-04-16 06:49:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    Saiko Kila pisze:
    > To pod YouTube - sklejasz dwa filmy po 5 minut w 720p i masz maksymalną
    > dostępną tam rozdzielczość i długość (na darmowym koncie). W ten sposób
    > określany jest potencjalny odbiorca... :P
    a jaki wniosek mozna wysunac o odbiorcy, ktory oglada youtube? Bo sa tam
    dostepne i filmy amatorskie, i profesonalne, a ogladaje je wszyscy.
    Marx