    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D 90
    Date: Thu, 01 Oct 2009 13:36:53 +0200
    <h9svpg$3g5$1@inews.gazeta.pl> <h9t0kk$35n$1@news.onet.pl>
    <h9t7kl$qea$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h9td7g$8vp$1@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <h9tl9j$vc$1@news.onet.pl>
    <a...@t...googlegroups.com>
    <h9vlu7$ob$1@news.onet.pl>
    <d...@x...googlegroups.com>
    <h9vppv$bic$1@news.onet.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <h9vtk1$m1s$1@news.onet.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <ha0bpv$2a6$1@news.onet.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <ha1suj$7m5$1@news.onet.pl>
    <9...@z...googlegroups.com>

    Nieznajomy pisze:
    > Naprawdę szczerze polecem wykonanie kilku odbitek na papierze, a nie
    > przeglądanie kadrów w powiększeniu 1:1 na ekranie monitora (zazwyczaj
    > niestety LCD).

    Akurat zdjęcie dziewczyny z łódką mam zrobione u Kuby 40x30 i świetnie
    oprawione. Czyli najlepsza jakość. Jak wysyłałem plik nie otrzymałem
    żadnej informacji o przeostrzeniu ani jakichkolwiek narzekań, a prosiłem
    o ocenę pliku. Jakość super jak na kompakt. Wybacz ale dla mnie jesteś
    typowym forumowym mądralą bo już się wykręcasz od pokazywania przykładów
    bo coś tam i coś tam. Ja Ci podałem przykład zdjęcia które mogę w
    dowolnym momencie wyostrzyć na dowolny sposób, bo to zdjęcia akuarat ma
    potencjał do ostrzenia, Ty szukasz haka w jakiś moich odgrzebanych
    starych zdjęciach. Tak że jak już mówiłem chcesz zachować twarz pokaż
    zdjęcie z topowego body plus topowe szkło nastawione na ostrość. W innym
    przypadku zamilcz. A i proszę o ustosunkowanie się do prośby o krytykę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.