  • Data: 2022-04-28 22:13:48
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/04/2022 21:58, Mirek wrote:
    > No to rób tego drona, bo pomysły to może mieć każdy.

    Przecież dostałes link do filmu, gdzie dron już lata i zrzuca granaty. Z
    braku laku AI zastapiono białkiem, ale to detal.

    Ponadto obawiam się, że nie pojmujesz czym jest burza mózgów, skoro
    twierdziś, że walidne pomysły to tylko te podparte gotowcem. Fizycy
    teoretyczni nie lubią tego.

    > Czytaj uważnie - pocisk artyleryjski może być kierowany

    Raczej nie jest wtedy aryleryjski. Artyleria *zazwyczaj* napiernicza
    niekierowanymi.

    Być może mylisz z rakietami.

    > np. na plamkę
    > lasera z drona.

    A to prawie na pewno rakieta. Może być pocisk rakietowy, ale wtedy na
    ch... nim strzelać z *artylerii* skoro ma własny napęd i sterowanie i
    można ją odpalić z tego wlaśnie drona?

    Pozwój, że wyjaśnię problem: taki sterowany pocisk raczej nie pozwala na
    sychronicznie zniszczenie kilku pojazdów. Tracisz element zaskoczenia po
    pierwszym trafieniu. Te naście sekund daje szanse kacapowi wybiec z
    krzaków ze spuszczonymi spodniami i odpalić tanka.

    Element zaskoczenia masz, jak uzyjesz dziesiątek niekierowanych, jak w Grad.

    > Nie trzeba rozwalać całej wsi i można w ostatniej chwili
    > skierować go w bezpieczne miejsce jeśli by się okazało, że to pomyłka
    > albo jeśli jednak się dogadamy ;)

    Przy pociskach artyleryjskich ta "ostatnia chwila" trwa kilka sekund.
    Jestem pewny, że pomyliłeś z rakietami.

    > 8FOW 16DKZOP 169

    To nie mój rozmiar, jak noszę M-kę.