  • Data: 2022-04-28 22:55:21
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.04.2022 22:13, heby wrote:

    > Przecież dostałes link do filmu, gdzie dron już lata i zrzuca granaty. Z
    > braku laku AI zastapiono białkiem, ale to detal.

    Bo Ukraińcy mają za mało artylerii to kombinują.
    Widać nie całkiem cywilny ten dron skoro ma celownik na ekranie.

    > Ponadto obawiam się, że nie pojmujesz czym jest burza mózgów, skoro
    > twierdziś, że walidne pomysły to tylko te podparte gotowcem. Fizycy
    > teoretyczni nie lubią tego.

    Fizyk teoretyczny robi średnio jedno odkrycie w życiu... jak jest dobry.
    Wymyśliłeś broń, twierdzisz że będzie skuteczna to zrób prezentację w PP
    i idź po grant do UE.
    Ja gdybym był tak przekonany jak ty, to bym zrobił prototyp i
    przetestował go.

    > A to prawie na pewno rakieta. Może być pocisk rakietowy, ale wtedy na
    > ch... nim strzelać z *artylerii* skoro ma własny napęd i sterowanie i
    > można ją odpalić z tego wlaśnie drona?

    Dron nie strzela rakietami do czołgów tylko bombami skrzydlatymi jak
    już, po za tym ile takich bomb weźmie? A artyleria może nawalać z
    kilkunastu kilometrów non stop, a dron tylko naprowadza i może latać
    godzinami.

    --
    Mirek.