  • Data: 2022-04-28 22:28:26
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/04/2022 22:25, Marek wrote:
    > Chyba nie wyciągnąłeś wniosków z historii o długopisie  NASA kontra
    > ołówek CCCP.

    Wyciągnąłem. Mniej wiecej sprowadza się on do tego, że ruskie rakiety, z
    uwagi na wyjątkowo prymitywną nawigację, nie nadają się do czegokolwiek
    innego niż proste loty na orbitę. Zwróć uwagę, że ruscy poza lataniem na
    orbitę nie robią nic specjalnie innego do dzisiaj.

    To jest właśnie ten ołówek i prawdziwy sens tej historii.