  • Data: 2022-04-28 23:51:11
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/04/2022 22:55, Mirek wrote:
    > Bo Ukraińcy mają za mało artylerii to kombinują.
    > Widać nie całkiem cywilny ten dron skoro ma celownik na ekranie.

    Nie wiadomo czym jest ten celownik, może tanią kamerą w podczerwieni.
    Nie czyni to z drona "niecywilnego", ma tylko dodatki.

    Mało prawdopodobne też, aby ta kamera była do nawigacji.

    > Fizyk teoretyczny robi średnio jedno odkrycie w życiu... jak jest dobry.
    > Wymyśliłeś broń, twierdzisz że będzie skuteczna to zrób prezentację w PP
    > i idź po grant do UE.

    To ukraińcy twierdzą, że jest skuteczna i mają na to jakies dowody. Kto
    wie, czy nie zrobią startupu po wojnie.

    > Ja gdybym był tak przekonany jak ty, to bym zrobił prototyp i
    > przetestował go.

    W tym kraju się nie da, a ja nie jestem przekonany.

    Cały czas czekam, aż ktoś mi da przekonywujący dowód, że obecny stan
    techniki wojskowej to vidicony i TO-3 i nie da się nic innego.

    Na razie dostaje "dowody" że rakieta musi się kręcić i to powód że
    matrycy nie da się stosować itp interesujące koncepcje broniące
    średniowieczne technologie.

    > Dron nie strzela rakietami do czołgów tylko bombami skrzydlatymi jak
    > już, po za tym ile takich bomb weźmie? A artyleria może nawalać z
    > kilkunastu kilometrów non stop, a dron tylko naprowadza i może latać
    > godzinami.

    A myśmy własnie tutaj płakali nad biednymi cywilami i że im pranie w
    ogródku taka artyleria zachlapie błotem, no ale choć zgodna z Genewą.
    Nie to co złośliwe drony co mogą w Seicento porysować lakier.