-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!.POSTED
!not-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Date: Mon, 14 Feb 2011 09:19:31 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <ijaoik$b1g$1@news.onet.pl>
References: <ij70f5$a78$1@news.onet.pl>
<a...@l...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297671572 11312 195.117.162.130 (14 Feb 2011 08:19:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 08:19:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <a...@l...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349936
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-13 10:40, mffd a pisze:
> On 12 Lut, 23:09, "stabillo"<c...@o...eu> wrote:
>> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
>> najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
>
> To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem
> 195000km (do 2009) głównie trasami.
To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260
tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi
tym razem z pompą wody.
Z awarii:
- padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji)
- ogrzewanie lusterka (na gwarancji)
- sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł)
- układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł)
- wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł)
i tyle.
Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km.
Co do zawieszenia to z przodu NIC. Z tyły wymieniony gumowy odbój za
30zł. Wydech - fabryczny.
Turbina oryginalna tylko bałwanki (elastyczne łączniki co 2 lata trzeba
wymieniać.)
W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej
niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km...
Z uwagi na przebieg nie zamierzam go w ogołe sprzedawać - zostanie jakie
drugie auto.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.11 09:47 DoQ
- 14.02.11 12:00 Jan-xx
- 14.02.11 12:39 The_EaGle
- 14.02.11 14:01 grzech
- 14.02.11 17:13 Inead
- 14.02.11 17:37 Czarek Daniluk
- 15.02.11 09:22 grzech
- 15.02.11 11:06 Jakub Witkowski
- 15.02.11 12:17 grzech
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=