eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekadyRe: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!.POSTED
    !not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Date: Mon, 14 Feb 2011 09:19:31 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <ijaoik$b1g$1@news.onet.pl>
    References: <ij70f5$a78$1@news.onet.pl>
    <a...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297671572 11312 195.117.162.130 (14 Feb 2011 08:19:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 08:19:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <a...@l...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349936
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-13 10:40, mffd a pisze:
    > On 12 Lut, 23:09, "stabillo"<c...@o...eu> wrote:
    >> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    >> najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
    >
    > To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem
    > 195000km (do 2009) głównie trasami.

    To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260
    tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi
    tym razem z pompą wody.

    Z awarii:
    - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji)
    - ogrzewanie lusterka (na gwarancji)
    - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł)
    - układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł)
    - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł)

    i tyle.

    Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km.

    Co do zawieszenia to z przodu NIC. Z tyły wymieniony gumowy odbój za
    30zł. Wydech - fabryczny.
    Turbina oryginalna tylko bałwanki (elastyczne łączniki co 2 lata trzeba
    wymieniać.)

    W porównaniu do hondy i mitsubishi to ford jest zdecydowanie bardziej
    niezawodny. Silnik nie zużywa oleju po między wymianami co 20 tys km...
    Z uwagi na przebieg nie zamierzam go w ogołe sprzedawać - zostanie jakie
    drugie auto.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: