eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekadyRe: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
  • Data: 2011-02-14 14:01:12
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: grzech <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To ja jestem lepszy. FF I tdci mam od nowości od 2004r i na liczniku 260
    > tys. Właście przygotowywuje się do wymiany rozrządu (paska) po raz drugi
    > tym razem z pompą wody.
    >
    > Z awarii:
    > - padnięte łożysko podpory półosi (na gwarancji)
    > - ogrzewanie lusterka (na gwarancji)
    > - sprzęgiełko przy alternatorze (z wymianą 700zł)
    > - układ do centralnego zamka (z wymianą w ASO 700zł)
    > - wycieraczki (do naprawy mechanizm) (około 150-200zł)
    >
    > i tyle.
    >
    > Po za tym tarcze, klocki, raz sprzęgło i koło dwu-masowe przy 150tys km.

    Skoro się przechwalamy;)
    almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej
    pompie paliwa, rozrządzie, wydechu i turbinie.
    wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w
    przednim zawieszeniu, klocki, tarcze.
    Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze
    tyle wylane co wlane.
    aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:)

    pozdrawiam
    grzech
    nyska

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: