eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 1. Data: 2011-02-12 23:09:41
    Temat: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?



  • 2. Data: 2011-02-12 23:13:10
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:ij70f5$a78$1@news.onet.pl...
    > Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    > najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

    Niezawodny i diesel to oksymoron...
    Z racji tematyki grupy takich nie uzywamy!

    --
    Picasso



  • 3. Data: 2011-02-13 00:03:59
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-12 23:13, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    > news:ij70f5$a78$1@news.onet.pl...
    >> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki
    >> sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
    >
    > Niezawodny i diesel to oksymoron...

    Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry)
    diesli w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150,
    które wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z
    silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem
    też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła
    wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 4. Data: 2011-02-13 00:04:03
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Feb 2011 23:09:41 +0100 osobnik zwany stabillo
    wystukał:

    > Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki
    > sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

    tdi i cd wyznaczają producentów :)



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 5. Data: 2011-02-13 00:05:04
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 00:04, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 12 Feb 2011 23:09:41 +0100 osobnik zwany stabillo
    > wystukał:
    >
    >> Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki
    >> sa najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?
    >
    > tdi i cd wyznaczają producentów :)
    >
    >
    >

    Pewnie chodziło mu o PD i CR ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 6. Data: 2011-02-13 00:15:15
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>


    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ij73n1$kck$1@news.onet.pl...

    > Pewnie chodziło mu o PD i CR ;)

    ok, na pompowtryskiwaczach i common rail, chyba wiadomo o co cho :)



  • 7. Data: 2011-02-13 10:28:20
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ij73l8$eo5$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli
    > w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które
    > wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z
    > silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem
    > też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła
    > wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

    Male porownanie - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2
    razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona
    turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce -
    olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys...

    Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym
    produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom
    i to co jest im na reke jest promowane. Po malu diesel bedzie mial sens
    tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc.

    --
    Picasso


  • 8. Data: 2011-02-13 10:40:30
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: mffd a <m...@g...com>

    On 12 Lut, 23:09, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:
    > Co byscie polecali ze wspolczesnych 2000-2011 konstrukcji, jakie marki sa
    > najmniej zawodne w silnikach tdi i cd?

    To ja polecam Focusa. Wersją kombi 1.8tdci z połowy 2004 przejechałem
    195000km (do 2009) głównie trasami.
    Przy 90000km do wymiany łożysko prawe przód, przy 170000km uszkodziło
    się cięgno w drzwiach kierowcy, ale dało się otworzyć i zamknąć.
    O dziwo (jak na nasze polskie drogi) nic nie było robione przy
    zawieszeniu (trasa robi swoje).
    Spalanie średnie 6L/100km. Jak na FF żadnych problemów z rudą (cały
    czas pod chmurką), dwumasą, wtryskami i turbiną. Ta ostatnia
    traktowana na zimno łagodnie, a po robocie należycie chłodzona.
    MirekFD


  • 9. Data: 2011-02-13 13:30:18
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-13 00:15, stabillo pisze:
    > Użytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:ij73n1$kck$1@news.onet.pl...
    >
    >> Pewnie chodziło mu o PD i CR ;)
    >
    > ok, na pompowtryskiwaczach i common rail, chyba wiadomo o co cho :)
    >
    >

    PD się skończyły. Już nawet VW uznał, że to była ślepa droga.


    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 10. Data: 2011-02-13 13:42:16
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 13:30:18 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >W dniu 2011-02-13 00:15, stabillo pisze:
    >>> Pewnie chodziło mu o PD i CR ;)
    >> ok, na pompowtryskiwaczach i common rail, chyba wiadomo o co cho :)
    >>
    >PD się skończyły. Już nawet VW uznał, że to była ślepa droga.

    Wymiana za drogo kosztuje, a przeciez na wtryskiwaczach i cxewkach
    zarabia sie najwiecej :-)

    J.


strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: