    From: "Jacek" <j...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niewyrejestrowany samochód
    Date: Mon, 8 Apr 2019 12:57:48 +0200

    news:a1922a48-eef6-4ef0-a399-c7b8d94f4d76@googlegrou
    ps.com...
    > https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz

    Dziękuję Ci za ten link. Bardzo przydatny.
    Wyświetlił mi się tylko jeden, obecny samochód.
    Czy mam z tego wnioskować, że żaden inny na mnie nie wisi,
    czyli tamtego malucha jednak wyrejestrowałem?
    Chyba, że jest tak, jak ktoś tu napisał, że dane na tę stronę
    są przeszukiwane po PESELu, a być może wtedy jeszcze
    PESELa nie było. Wydaje mi się, że kupiłem tamtego malucha
    i zarejestrowałem na siebie ok. roku 1990.
    Drążyć sprawę dalej czy uznać, że jest OK?

    Pozdrawiam
    Jacek