eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-04 16:09:03
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:m0oon2$k8u$1@news.icm.edu.pl...
    >W dniu 2014-10-04 o 11:46, Krzysztof Halasa pisze:
    >
    >>
    >> Trzeba tylko pamiętać, że niezgodność z umową dotyczy umowy, a ta jest
    >> zawierana ze sprzedawcą. Może być pewien problem z wykazaniem, że
    >> zawartość (jakiejś tam) strony WWW innego podmiotu jest częścią umowy
    >> sprzedaży.
    >>
    >
    > No więc właśnie. Sprzedawca sprzedał mi to co napisał, że sprzedaje.
    > Kupiłem obiektyw dlatego bo trzecia strona, jaką jest Sony, napisała na
    > swojej firmowej stronie, że będę mógł używać ten obiektyw z nowym body.
    > Pewnie w USA nie byłoby problemu z taka reklamacją ale żyjemy w PL.

    Jeśli to strona producenta, to w mojej ocenie sprzedawca musiałby wykazać,
    ze informował kupujacego, że przedmiot sprzedawany nie odpowiada tej
    specyfikacji. Wszak jak kupujemy u dealera przykłądowo samochód, to nikt
    nie wymaga osobnej umowy gwarantującej, że samochód bedzie miał kierownicę,
    koła i skrzynię biegu, tylko w razie braku odmiennego uzgodnienia zakąłda
    sie, że bedzie to samochód wg specyfikacji producenta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: