eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony Polska › Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 3 Oct 2014 23:20:29 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    In-Reply-To: <m0m9gk$bqf$1@news.icm.edu.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410032318050.2040@quad>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e4248$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0m9gk$bqf$1@news.icm.edu.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1412371592 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3159 83.15.167.123:62960
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905025
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 3 Oct 2014, Marek wrote:

    > Ja bym tego tak nie ujął. Firma może tak napisać aby zabezpieczyć się przed
    > ew. błędami. Jednakże firma powinna wskazać sposób uzyskania pełnej
    > informacji na temat kompatybilności (w moim przypadku) sprzętu, który
    > zamierzasz kupić. Sony nie oferuje tego. Kupujesz sprzęt na własne ryzyko.

    Mogą Ci powiedzieć, że powinieneś przymierzyć (i sprawdzić) przy zakupie.
    A na argument, że kupiłeś wysyłkowo, kontrargument brzmi, że "przecież
    należało skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, bo te 10 dni jest
    właśnie na przymierzenie, aby kupujący nie był w gorszej sytuacji
    niż przy zakupie w sklepie".

    > Jeśli napiszą, że coś działa z czymś - nie jest to nic warta informacja.
    > Jedynie termin 10-cio dniowy na zwrot może zmusić Sony do respektowania
    > pomyłek.

    Otóż to.
    Ale jak rozumiem nie skorzystałeś, i dlatego jest problem.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: