eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Fri, 03 Oct 2014 16:10:43 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <m0map7$p7u$1@news.icm.edu.pl>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542e5503$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-202-51.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1412345447 25854 89.69.202.51 (3 Oct 2014 14:10:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Oct 2014 14:10:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <542e5503$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905017
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 o 09:49, JD pisze:
    >
    > Sprzedałeś body za tyle ile było warte bez obiektywu,
    > nie poniosłeś straty.
    > Nie w pełni kompatybilne szkło nadal możesz sprzedać
    > i nabyć kompatybilne.

    Tak, zdaję sobie z tego sprawę lecz chodzi o to, że sprzęt
    (pół)profesjonalny Sony nie jest u nas tak popularny jak np. w USA czy
    Japonii więc sprzedaż wiąże się ze znaczną stratą. Ja nie zamierzałem
    niczego sprzedawać - kupowałem pod planowany w przyszłości zakup Full
    Frame teże samej firmy. Tak swoją reklamację argumentowałem. Liczyłem na
    to, że zaproponują mi rozwiązanie typu "ok, my zrobiliśmy błąd na
    stronie, Ty wyszyastałeś wskutek tego kasę na niekompatybilny, my
    napisaliśmy w regulaminie strony, że nie odpowiadamy za jakiekolwiek
    błędy więc możesz nam skoczyć, ale w ramach trzymania relacji z klientem
    proponujemy 20% rabat na zakup nowego obiektywu bo i tak na tym zarobimy".

    Najwyraźniej Sony ma w głębokiej d... swoich klientów. Przynajmniej w PL.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: