eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • X-Received: by 10.140.21.51 with SMTP id 48mr11074qgk.12.1412329395607; Fri, 03 Oct
    2014 02:43:15 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.21.51 with SMTP id 48mr11074qgk.12.1412329395607; Fri, 03 Oct
    2014 02:43:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    uq10no3115463igb.0!news-out.google.com!i10ni60qaf.0!nntp.google.com!s7no272118q
    ap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 3 Oct 2014 02:43:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.115.132.167;
    posting-account=JOtkwgoAAAA9ocXNwD7vxptlRFKa5e2C
    NNTP-Posting-Host: 178.115.132.167
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    From: XX YY <f...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 03 Oct 2014 09:43:15 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905008
    [ ukryj nagłówki ]

    Am Donnerstag, 2. Oktober 2014 18:52:56 UTC+2 schrieb Marek:
    > Witam,
    >
    >
    >
    > Chciałbym się Was zapytać o poradę w dość zaskakującej sprawie. Uważam,
    >
    > że wskutek błędu istniejącego na stronach Sony poniosłem stratę
    >
    > finansową. Skomentujcie czy dobrze interpretuję fakty i czy celowe jest
    >
    > domaganie się odszkodowania.
    >
    >
    >
    > Historia ma się następująco:
    >
    > - 2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    >
    > SAL1650.
    >
    > - W międzyczasie pojawił się w sprzedaży aparat Sony Alfa 99V.
    >
    > - Zadecydowałem, że dozbieram kasę na zmianę sprzętu za jakiś czas.
    >
    > - Pół roku temu kupiłem obiektyw stałoogniskowy SAL80F18. Przed zakupem
    >
    > zweryfikowałem kompatybilność z Sony A99V w tym miejscu:
    >
    >
    >
    > http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-comp/SLT-A
    99V/list?f=acc-lens
    >
    >
    >
    > Zrobiłem screenshota tej strony parę dni temu aby utrwalić istotne
    >
    > elementy gdyż firma zapowiedziała poprawienie błędu:
    >
    >
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7aWVtenl
    FNWtsX28/edit?usp=sharing
    >
    >
    >
    > - Oba obiektywy są w pełni kompatybilne z tym aparatem (czyli
    >
    > współpracują w trybie full frame)
    >
    >
    >
    > - 2 tygodnie temu sprzedałem model A77 i zatrzymałem sobie kitowy
    >
    > obiektyw z uwagi na jego dobre właściwości optyczne i pełną
    >
    > kompatybilność z A99. Obniżyłem znacząco cenę sprzedanego body z tego
    >
    > względu.
    >
    >
    >
    > - Kupiłem A99.
    >
    >
    >
    > - Obiektywy okazały się niekompatybilne w pełni. Aparat przełącza się w
    >
    > tryb APSC.
    >
    >
    >
    > - Napisałem reklamację w tej sprawie żądając jakiejś rekompensaty.
    >
    > Zaproponowałem odkupienie obiektywów, wymianę na inne ew. inne sugestie
    >
    > ze strony firmy Sony.
    >
    >
    >
    > - Dostałem następującą odpowiedź:
    >
    >
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    >
    >
    > w nawiązaniu do złożonej przez Pana reklamacji chciałbym przeprosić za
    >
    > zaistniałe problemy, które Pana spotkały w związku z błędem na stronie.
    >
    > Zapewniam, że błąd zostanie wkrótce poprawiony. Informuję również z
    >
    > przykrością, że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za zakupione przez
    >
    > Pana obiektywy, ani też wymiany na inny model.
    >
    >
    >
    > Z wyrazami szacunku,
    >
    > Kazimierz Lis
    >
    > SONY SUPPORT TEAM
    >
    >
    >
    > Co Wy na to? W dalszej korespondencji padło uzasadnienie, że używałem
    >
    > obu tych obiektywów i byłem z nich zadowolony. Sęk w tym, że przedmiotem
    >
    > reklamacji nie jest sprzęt, czy jego jakość lecz fałszywa informacja na
    >
    > stronie WWW, która spowodowała faktyczne straty finansowe. Nie wspomnę,
    >
    > że stoję z robotą.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Marek

    zero sznas.

    przede wszystkim musialbzs udowodnic , ze poniosles strate , tzn sprzedales body
    taniej , niz gdzbys je sprzedal gdybz bzlo w zestawie.
    tzn gdybys za laczna sprzedaz body + obiektyw dostal wiecej , niz gdybys dostal
    sprzedajac body i obiektyw oddzielnie.

    tego nie ma sensu nawet proboowac udowadniac , penwie w rzeczwistosci sprzedajac
    odzielnie dostaniesz nawet wiecej.

    sprawa jest za mala zeby nia sie zajmowac procesowo. chyba ze sie ma takie hobby -
    wytaczanie procesow.
    jesli dobrowolnie nie zproponowali jakiejs rekompensaty /zadoscuczynienia za blad w
    sronie literowej - chocby w postaci zaproszenia na pizze , to nie widze powodu do
    zalamania.

    oszustwa ze strony sony tez nijak nie moge sie dopatrzec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: