  • 51. Data: 2012-08-29 12:45:28
    Temat: Re: Nietykalna/e ?wi?te krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-29 11:30, J.F pisze:
    > Albo ze wbiegla na pasy.
    Dokładnie.
    Ja przechodziłem proces sądowy. Ci co nie mieli takiego doświadczenia,
    nie uwierzą jak łatwo z poszkodowanego stać współwinnym lub winnym.
    > a przestawienie pomoze ukryc ze jechal 65 a nie przepisowe 50. Choc
    > teraz w czasach ABS to i to nie do ustalenia.
    Wszystko jest do ustalenia. Wystarczy udokumentować miejsce potrącenia i
    miejsce zatrzymania samochodu. Ale to zostało udokumentowane na gębę. A
    wiemy z jaką prędkością jeździ się Średzką. Nie jest to 50 km/h.
    --
    Krzysiek

  • 52. Data: 2012-08-29 13:51:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup
    >Dokładnie.
    >Ja przechodziłem proces sądowy. Ci co nie mieli takiego
    >doświadczenia,
    >nie uwierzą jak łatwo z poszkodowanego stać współwinnym lub winnym.

    winnym to nie, bo jestes swiadkiem a nie oskarzonym.
    Ale z wysokiego odszkodowania moga byc nici :-)

    Z tym ze akurat jesli chodzi o ruch drogowy, to wina jest czesto tak
    naprawde obustronna.
    Potracona tez przeciez nadjezdzajace auto widziala.

    >Wszystko jest do ustalenia. Wystarczy udokumentować miejsce
    >potrącenia i
    >miejsce zatrzymania samochodu. Ale to zostało udokumentowane na gębę.

    No i co ci to da ? Nie wiesz czy jechal 80 i zaczal hamowac 10m przed
    przejsciem, czy jechal 40, cos stuknelo i zanim sie zorientowal co to
    bylo, to juz 10m przejechal i zaczal hamowac.

    >A wiemy z jaką prędkością jeździ się Średzką. Nie jest to 50 km/h.

    A to zalezy. W godzinach szczytu istotnie nie jest 50, nie jest nawet
    20 ..

    Poniedzialek godz 10 to juz nie szczyt, ale nie wiedzac w ktorym
    miejscu to juz nawet gdybac nie mozna.

    J.

  • 53. Data: 2012-08-29 16:35:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >Dostanie. Kwestia czasu.

    Myslisz ze za 3 lata ktos bedzie pamietal ze bylo takie jedno
    wykroczenie godne ukarania ? Kto wie, teraz wszedzie komputery, a te
    sa pamietliwe.

    Ale na wystawienie mandatu to juz chyha bedzie za pozno z powodu
    innych przepisow, beda go musieli do sadu wyslac :-)

    J.

  • 54. Data: 2012-08-29 18:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Hm, nie znam przepisow - jakby tak dostal 2 miesiace aresztu w zawieszeniu
    > na rok, a moze nawet i te 2000 grzywny -

    A jakby dostał, jak ma immunitet?

    moze nadal byc
    > senatorem, czy sadownie karanym nie wolno nawet kandydowac ?

    Chyba tylko za przestępstwa kryminalne.

  • 55. Data: 2012-08-29 18:44:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >grup

    >A jakby dostał, jak ma immunitet?

    Moze sie zrzec sam, moze mu Sejm uchylic.

    J.

  • 56. Data: 2012-09-02 00:22:02
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 28.08.2012 15:22, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli obrażenia są <7 dni, to tak.

    No to teraz załóżmy: potrącam pieszego, jako, że nie jestem dyplomowanym
    lekarzem nie jestem w stanie ocenić, czy obrażenia w/w powodują
    siedmiodniowy "uszczerbek na zdrowiu", czy nie. Nie jestem więc w stanie
    ocenić, czy moim OBOWIĄZKIEM jest przestawić auto, czy też moim
    OBOWIĄZKIEM jest nie przestawianie go. Jestem tylko zwykłym
    pracownikiem, powiedzmy, cementowni, więc zakładam, że skoro uderzyłem
    poruszającym się metalowym pojazdem ważącym ~tonę, w nie poruszający się
    w osi mojego ruchu obiekt złożony z białek i wody, ważący ~70kg, to
    uszkodzenia drugiego obiektu będą znaczne. I co mi kochana władza zrobi
    jak nie przestawię? I dlaczego nie zapłacę mandatu?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 57. Data: 2012-09-04 15:07:30
    Od: PJ <p...@g...com>

    //No to teraz załóżmy: potrącam pieszego, jako, że nie jestem
    dyplomowanym lekarzem nie jestem w stanie ocenić, czy obrażenia w/w
    powodują siedmiodniowy "uszczerbek na zdrowiu", czy nie.

    nie musisz byc dyplomowanym lekarzem, wystarczy ze wg Twojej opinii
    moglo do takich obrazen dojsc np pieszy fiknal potrojnego axla i
    zatrzymal sie na slupie ogloszeniowym 10m dalej :-)

    //Nie jestem więc w stanie ocenić, czy moim OBOWIĄZKIEM jest
    przestawić auto, czy też moim OBOWIĄZKIEM jest nie przestawianie go.

    jesli nie jestes pewien nie ruszaj auta

[...]

    wladza moze ci skoczyc ... oczywiscie jakis narwany policjant moze
    probowac wreczyc Ci mandat ale wystarczy uprzejmie spuscic go na
    drzewo i zaproponowac spotkanie przed Temida

    //dlaczego nie zapłacę mandatu?

    moze inaczej ... dlaczego jesli mialbys go zaplacic jesli w Twojej
    opinii skutki wypadku dla pieszego mogly byc powazne ? przeciez nie
    jestes dyplomowanym lekarzem :-)

    P.