  • 1. Data: 2012-08-28 06:17:28
    Temat: Re: Czy posiadanie Dacii to stan umysłu?
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-28 00:15, t? pisze:
    > Sami zobaczcie:
    >
    > http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?
    > t=4678&postdays=0&postorder=asc&start=105
    >

    > W skrócie: zmontowali sobie dolot z rur od kibla i wentylatora z
    > komputerowego zasilacza i twierdzą, że silnik jest bardziej oszczędny i
    > dynamiczny. :))

    "Moim celem jest uzyskanie w Loganie oszczędności około 1 litra, jest to
    możliwe tylko wymaga czasu i cierpliwości oraz wiary że fabryka to nie
    wszystko i nie jest ...ideałem, oraz tym że decydującą rolę w fabryce
    mają księgowi. "

    powyższe to ty pisałeś? przyznaj się że próbujesz wprowadzić do Dacii
    rozwiązania wprost ze swojego Roy'a i przyszykować z niej następcę tej
    legendarnej limuzyny

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-08-28 08:43:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Aug 2012 06:20:28 +0200, dddddd

    > p.s. jak ktoś zna jakiś zamiennik news.gazeta.pl działający na
    > neostradzie i internecie w plusie i play'u to dajcie znać :/

    http://www.killfile.pl/nntpservers.html (dużo z tej listy nie działa).

    Jeśli masz maila na home.pl to to obecnie najlepszy serwer. Neo też dobrze
    ciągnie (a i maila powinieneś mieć jeśli masz neo) i ponoć działa bez
    logowania:

    <http://42.pl/na/s...@f...debian.
    org.pl>

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-08-28 09:55:09
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin dddddd

    > p.s. jak ktoś zna jakiś zamiennik news.gazeta.pl działający na
    > neostradzie i internecie w plusie i play'u to dajcie znać :/

    Polecam interie, działa doskonale. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-08-28 09:56:53
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin dddddd

    > powyższe to ty pisałeś?

    Nie. :)

    > przyznaj się że próbujesz wprowadzić do Dacii
    > rozwiązania wprost ze swojego Roy'a i przyszykować z niej następcę tej
    > legendarnej limuzyny

    Wypraszam sobie. W moim Polonezie Trucku Royu mam renomowane instalacje
    LPG II gen. oraz HHO, których pozytywne działanie zostało potwierdzone
    naukowo.

    PS. Czy myślisz, że warto zamontować w moim Polonezie Trucku Royu
    dodatkowo magnetyzer MAKSOR REFERENCE?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-28 11:49:45
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-08-28 09:55, t? pisze:
    > Polecam interie, działa doskonale. ;)

    Animka twierdzi że nie działa a z Animka się nie dyskutuje :-)

    PS. Aktualnie testuje task.gda.pl i neostrada.pl też u mnie działa (o
    dziwo) tylko podobno nie można postów wycofywać. (może później sprawdzę)

    Ciekawe czy interia pociągnie dłużej niż neostrada.
    Stawiam na neostradę :-)

  • 6. Data: 2012-08-28 11:58:16
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-28 08:43, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli masz maila na home.pl to to obecnie najlepszy serwer. Neo też dobrze
    > ciągnie (a i maila powinieneś mieć jeśli masz neo) i ponoć działa bez

    org.pl>

    oo, to nie zauważyłem zmian, fajnie, dzieki :)

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-08-28 11:59:43
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-28 09:56, t? pisze:

    > PS. Czy myślisz, że warto zamontować w moim Polonezie Trucku Royu
    > dodatkowo magnetyzer MAKSOR REFERENCE?

    trzeba by podpytać użytkowników czy zwiększa on też komfort jazdy, bo
    jego koszt znacznie podniesie koszt całkowity samochodu, a co za tym
    idzie z limuzyny klasy średniej stanie się limuzyną klasy wyższej - a to
    musi się wiązać z poprawą komfortu przynajmniej równą napompowaniu kół
    azotem!

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-08-28 15:25:50
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin z

    > Animka twierdzi że nie działa a z Animka się nie dyskutuje :-)

    Używam od roku i jest ok, chyba nigdy nie padł. Działa dużo lepiej niż
    ten neostradowy.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-30 10:05:22
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 07:56:53 +0000 (UTC), t? napisał(a):

> [...]
    > naukowo.
    >
    > PS. Czy myślisz, że warto zamontować w moim Polonezie Trucku Royu

    Kolego, ja Ci radzę kupić Neo Socket, do nabycia na znanym portalu
    aukcyjnym. Instalacja dziecinnie prosta (podłączanie do zapalniczki
    samochodowej). Zwiększa moc i zmniejsza spalanie. Koszt kilka złotych, a
    nie tam jakieś wentylatorki komputerowe czy rury kanalizacyjne! ;-)