  • 41. Data: 2012-08-28 22:57:25
    Temat: Re: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-28 22:19, witek pisze:
    > Dostanie.
    > Kwestia czasu.
    Możliwe, ale na to bym nie liczył.
    --
    Krzysiek

  • 42. Data: 2012-08-28 23:00:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 13:27:38 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Od teraz potrącenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to kolizja.
    > Oraz mamy prawo zaraz po kolizji przestawić samochód.

    Oczywiście, że mamy. Może przeczytaj przepisy.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2012-08-28 23:25:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Oczywiście, że mamy. Może przeczytaj przepisy.
    Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602 chyba że czytasz coś innego
    --
    Krzysiek

  • 44. Data: 2012-08-29 00:01:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 23:25:26 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602 chyba że czytasz coś innego

    Teraz zastanów sie nad znaczeniem słowa 'ofiara'.

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2012-08-29 03:09:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Teraz zastanów sie nad znaczeniem słowa 'ofiara'.

    np ofiara losu. to by mi pasowało.

  • 46. Data: 2012-08-29 07:50:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Teraz zastanów sie nad znaczeniem słowa 'ofiara'.

    Nie ma związku
    --
    Krzysiek

  • 47. Data: 2012-08-29 07:55:03
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2012-08-28 13:27, Krzysztof 45 pisze:
    > Od teraz potrącenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to kolizja.
    > Oraz mamy prawo zaraz po kolizji przestawić samochód.

    Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego co to jest ul. Średzka we
    Wrocławiu godzinach porannych i co by się działo, gdyby ją zastawić
    samochodem?

    Tomek

  • 48. Data: 2012-08-29 09:07:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-29 07:55, ...:::Tomek:::... pisze:

    > Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego co to jest ul. Średzka we
    > Wrocławiu godzinach porannych i co by się działo, gdyby ją zastawić
    > samochodem?

    Ustawodawcy zamelduj, bo Średzkiej on w takich przypadkach nie bierze
    pod uwagę nawet A4. Jasno napisane jest w jakich okolicznościach można
    auto (nawet trzeba) usunąć a w jakich nie.

    Przepis jest przepisem. Jest osoba ranna i musi być zrobiona
    dokumentacja zwłaszcza fotograficzna zdarzenia przez policję, dla dobra
    poszkodowanej. Oczywiście będzie zrobiona na gębę, i będzie OK do czasu,
    gdy okaże się że nie tylko łokieć ucierpiał a coś więcej i sprawa trafi
    do sądu.

    Życia nie znasz? Ludzie po zwykłych stłuczkach piszą oświadczenia, a
    potem gdy przychodzi rzeczoznawca zmieniają fakty i dupa z
    odszkodowania. Sąd pozostaje jak kwota szkody znaczna.
    Lub zwykła stłuczka w której długo szukać uszkodzeń, oświadczenie rąsia,
    rąsia a poszkodowany idzie do lekarza że ma zawroty głowy i ból w karku,
    jakieś lipne leczenie i z kąta sprawcy zostaje na poczet leczenia
    poszkodowanego wypłacone 8 tyś zł.
    Parę lat temu wjechałem w dupę tajniakom bo chcieli zrobić nawrotkę
    przede mną ale im się nie udało. Chcieli tylko jakieś oświadczenie, a ja
    uparłem się na przyjazd drogówki. Jak drogówka przyjechała wciskali kit
    że chciałem ich wyprzedzać na skrzyżowaniu gdy oni skręcali w lewo.
    Mandatu nie przyjąłem, sprawa trafiła do sądu i przegrali.

    To są fakty jak ludzie potrafią kombinować by jak najmniej umoczyć dupę.

    Oczywiście w tym przypadku jest policja ale co z tego. Auto przestawione
    przed przyjazdem policji po za miejsce zdarzenia, relacja na słowo
    honoru i jak znam życie (obym się mylił) bez świadków z imienia i
    nazwiska. To jest na niekorzyść poszkodowanej. Bo jak (odpukać)
    przyjdzie co do czego, może dowiedzieć się (nie musi ale może) że
    została potrącana przed lub za pasami a nie na pasach.
    --
    Krzysiek

  • 49. Data: 2012-08-29 11:30:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
> [...]
    >ból w karku, jakieś lipne leczenie i z kąta sprawcy zostaje na poczet
    >leczenia poszkodowanego wypłacone 8 tyś zł.

    Nawet niekoniecznie lipne. Kiedys mielismy wypadek, pardon, kolizje z
    rowem, auto skasowane a nam nic.
    Na drugi dzien kumpel dzwoni, pyta sie czy na pewno nic, potwierdzam
    ze nic, on bardziej doswiadczony ze szyja potrafi i tydzien po wypadku
    zabolec.
    Ale bladym switem zadzwonil i odebralem w lozku - jak sie chcialem
    podniesc to czuje - boli.
    Przeszlo szybko, ale jakby nie przeszlo - neurolog, tomograf, leczenie
    przepukliny, rehabilitacja - wiesz ile to kosztuje jak czlowiek nie ma
    ochoty chodzic pol roku z bolaca szyja czekajac na leczenie.

> [...]
    >Bo jak (odpukać) przyjdzie co do czego, może dowiedzieć się (nie musi
    >ale może) że została potrącana przed lub za pasami a nie na pasach.

    Albo ze wbiegla na pasy.
    Z tym ze watpie zeby pan senator az tak kombinowal, przyzna sie,
    dostanie 2000zl grzywny, albo i nic nie dostanie, a przestawienie
    pomoze ukryc ze jechal 65 a nie przepisowe 50.
    Choc teraz w czasach ABS to i to nie do ustalenia.

    Hm, nie znam przepisow - jakby tak dostal 2 miesiace aresztu w
    zawieszeniu na rok, a moze nawet i te 2000 grzywny - moze nadal byc
    senatorem, czy sadownie karanym nie wolno nawet kandydowac ?

    J.

  • 50. Data: 2012-08-29 11:36:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości

    >Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego co to jest ul. Średzka we
    >Wrocławiu godzinach porannych i co by się działo, gdyby ją zastawić
    >samochodem?

    W normalnych warunkach ... no co, z 10 tys ludzi spoznilo by sie do
    pracy czy w inne miejsca z godzinke.
    A co to policjantow obchodzi, oni realizuja czynnosci sledcze, prosze
    czekac. Hm, czy az 10 tys - moze mniej.

    I dopiero jakby kazdy z poszkodowanych wystapil o odszkodowanie, to
    moze pan senator by podjal jakies dzialania, zeby w przyszlosci tak
    nie bylo ... a moze tak ma byc ?

    J.