-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
Date: Mon, 08 Feb 2010 22:07:53 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hkpufk$9hl$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkn523$507$1@news.onet.pl> <hkn79n$ct7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hkndi4$96l$1@mx1.internetia.pl> <hkngsk$27u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hkniff$fic$1@mx1.internetia.pl> <hknlc2$3mb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hko9ar$v0b$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265663284 9781 82.210.140.98 (8 Feb 2010 21:08:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Feb 2010 21:08:04 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <hko9ar$v0b$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253410
[ ukryj nagłówki ]DoQ pisze:
(...)
> Tia, ukladac przez 200-500km klocki to można w przypadku gdy ich
> "pierwszy milimetr" powierzchni posiada specjalnie do tego przeznaczoną
> warstwę. Przy czym i tak nie masz pewnosci ze po 1000km od dotarcia
> tarcze przezyja ostre hamowanie. Zwyklym klockom wystarczy kilka lekkich
> hamowań. Sytuacja przypomnina układanie się magnetyzerów, czy
> "formatowanie" akumulatorow li-ion/li-poly. Chodzi o unikniecie
> odpowiedzialnosci za dziadowski produkt i zrzucenie winy na
> nieprawidlowa eksploatacje.
Czytam te rewelacje kolegi Tomasza i z minuty na minutę daje mi to
więcej uciechy :) Nie wiem jakich ludzie używają elementów (ze szrotu,
albo co, może też zmieniają klocki 4kkm po ich skończeniu i pooraniu
tarczy ), ale tak jak piszesz - normalne elementy to parę lekkich
hamowań i wszystko jest ładnie ułożone. Sprawdzone na szrotach
różnej maści i wieku (w tym nowych) :) Pomijam walki z polskim
"rzemiosłem", które potrafiło zrobić niehamujące klocki do poldka,
czy też szczęki w maluchu, których nie sposób było zamontować do nowych
bębnów - to pewnie efekt "oszczędności" - kto by tam bębny zmieniał,
zrobimy grubszą okładzinę i będzie dobrze :) Jak ja kiedyś kląłem
na te wynalazki po zakupie nowego kompletu, który razem nie dał się
złożyć ;)
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.10 22:26 Wmak
- 08.02.10 23:00 J.F.
- 09.02.10 07:52 MarcinJM
- 09.02.10 21:18 DoQ
- 09.02.10 21:17 DoQ
- 28.02.10 19:36 Adam 'Adak' Kępiński
- 28.02.10 19:37 Adam 'Adak' Kępiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=