  • Data: 2010-02-08 22:26:01
    Temat: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
    Od: " Wmak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > czy też szczęki w maluchu, których nie sposób było zamontować do nowych
    > bębnów - to pewnie efekt "oszczędności" - kto by tam bębny zmieniał,
    > zrobimy grubszą okładzinę i będzie dobrze :) Jak ja kiedyś kląłem
    > na te wynalazki po zakupie nowego kompletu, który razem nie dał się
    > złożyć ;)

    Z malucha pamiętam inne oszczędnościowe wynalazki - w oryginalnych szczękach
    byłu specjalne nacięcia w miejscu styku z ciernymi podkładkami
    samoregulatorów - w wersji ulepszonej nie było nacięć, podkładki ślizgały
    się jak po maśle, samoregulacji nie było.
    Wymieniłem kiedyś cylinderek hamulcowy, zatrudniłem siostrę do pompowania
    ("naciśnij - puść") a tu nic nie leci z odpowietrznika.
    Odkręciłem, oglądam cylinderek: śliczny gwint, głębiej elegancki stożek -
    tylko otworka do wnętrza cylinderka nie wywiercili.