eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
  • Data: 2010-02-08 00:27:51
    Temat: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:
    >
    > Siła ścisku tłoczka jest taka sama jak normalnie, ale klocek dotyka
    > tarczy małą powierzchnią. Hamowanie jest skuteczne (bo siła tarcia
    > zasadniczo nie zależy od powierzchni styku), ale tarcza nagrzewa się
    > tylko tam gdzie stykała się z klockiem. Czyli mały fragment tarczy
    > dostanie tyle ciepła co w normalnych warunkach dostałaby cała tarcza.
    > Skutkuje to tym że ten mały fragment rozgrzeje się jak głupi, a reszta
    > tarczy pozostanie chłodna - powstaną wielkie naprężenia które mogą z
    > łatwością zwichrować tarczę.

    Przesadzasz, pierwsze dwa hamowania i nowy klocek zdziera calkowicie
    farbe zabezpieczajaca nowa tarcze, nie ma wiec mowy o jakims szczątkowym
    styku. Poza tym samych okładzin nie wycina pijana małpa.
    ATSD: oni tez maja zalecenie turlac sie przez 200km i docierac klocki?
    http://www.youtube.com/watch?v=qh_7z-CJkBA


    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: