eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieprawidłowa zmiana pasa ruchu.Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <61b7e194$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b8b827$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b8bf72$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <spb4d0$5tea$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <spc62b$ilv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <g...@4...com>
    <spcl9m$qi6$2$Cav@news.chmurka.net>
    <spdv2o$1024j$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <spenr7$uo6$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1ghgumuqdated.semasw8j3xbt$.dlg@40tude.net>
    <spf6sv$8kr$1$Cav@news.chmurka.net> <1...@e...not.valid>
    Date: Thu, 16 Dec 2021 14:21:23 +0100
    Message-ID: <194mulllgkol0$.slh0rl010gae.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.146.102
    X-Trace: 1639660883 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 541 83.30.146.102:59506
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2802
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699923
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 16 Dec 2021 13:39:32 +0100, TomN wrote:
    > Cavallino w
    > <news:spf6sv$8kr$1$Cav@news.chmurka.net>:
    >> Bardzo często tak jest, nawet na zwykłych drogach z jednym pasem w każdą
    >> stronę, że ten ostatni ze sznureczka pierwszy zaczyna wyprzedzanie.
    >> I nie przyszłoby mi do głowy, że wlokąc się bezpośrednio za tirem
    >
    > Mnie by nie przyszło do głowy, żeby się wlec za tirem...
    > Trza zrobić manewr jak np. przy restarcie po zjeździe SC w F1 (zostawić
    > sobie miejsce) i jako pierwszy wyjechać na pusty lewy pas, gdy sie tylko z
    > naprzeciwka miejsce zrobi.
    > No ale pochwaliłeś się słabą techniką jazdy i niechęcią do ruszania
    > tempomatu...

    To zalezy, jaka masz moc silnika. I jakie cisnienie.

    Bardzo czesto jest tak, ze pierwszy za tirem jakos nie spieszy sie
    wyprzedzac, drugi zwleka, a ktos z tylu jednak sie decyduje.
    Nawet jesli nie od razu tira, to przynajmniej te zawalidrogi.

    I niby masz racje, ze mamy "naturalny" regulator w postaci
    tego pojazdu z naprzeciwka czy innego braku widocznosci, i to ten
    pierwszy za tirem ma pierwszy szanse zaczac, a jednak
    konflikty miedzy wyprzedzajacymi co chwila sie zdarzaja.

    A wracajac do Cavalino:
    -jedziesz za tirem ze stale wlaczonym kierunkowskazem? Kilometrami?
    czy wlaczasz, jak dostrzezesz szanse na wyprzedzenie, tuz przed
    manewrem ?

    -a jak sie okaze, ze pojazd w lewo chcial skrecic, a nie wyprzedzac?
    dawniej by byla jego wina, ale od paru lat sady miewaja inne zdanie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: