  • Data: 2021-12-16 17:10:28
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2021 16:44:38 +0100, TomN wrote:
    > J.F w

    > Nie zależy

    Zalezy. Ja np ocenie, ze nie ma miejsca, a ten z tylu, ze jest.

    > W oponach i kompresji silnika odpowiednie

    Cisnienie na szybka jazde.
    Np na egzamin musisz dojechac, na rozprawe w sadzie,
    a ja nie musze.

    Albo np ja chce na pogrzeb dojechac, na godzine 12:00, zostalo
    30 minut i 30 km - wyprzedzac czy nie? :-(

    > To nie "miga" i sie wlecze, ale nie o tym dyskusja

    A potem mu sie zmienia i zajezdza droge :-)

    Albo mu sie nie zmienia, ale ty jadac drugi masz dwa pojazdy do
    wyprzedzenia, a nie jeden - i na lepsze warunki czekasz :-)

    A za toba ktos ma mocniejszy silnik lub wieksze cisnienie
    i trzy potrafi wyprzedzic :-)

    > Skoro cipy z PJ znalezionym w paczce czipsów sie poruszają po drogach...
    > Albo jak ty lub akram nie poruszają się, ale piszą na usenet...

    Ty cipo - sam piszesz, wiec sie nie poruszasz,
    lub sie poruszasz i piszesz jednoczenie, a to jeszcze gorzej :-P

    Akarm jak widac sie czasem porusza :-)

    a tu akurat masz doskonaly film ze zdarzenia ... i kto zawinil?

    > Na chuja do mnie odpowiadasz?
    > Pytaj wprost konia

    mam was obu, co bede dwa razy pisal :-P

    J.