  • Data: 2021-12-16 17:40:08
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F w
    <news:1pp9dl5few21c.agoifevoryam.dlg@40tude.net>:

    > Zalezy. Ja np ocenie, ze nie ma miejsca, a ten z tylu, ze jest.

    Czyli jak koń... Pochwaliłeś się właśnie słabą techniką jazdy...

    > Albo np ja chce na pogrzeb dojechac, na godzine 12:00, zostalo
    > 30 minut i 30 km - wyprzedzac czy nie? :-(

    Nie wyprzedzać, zatrzymać się i skakać z mostu, na pogrzeb dowiozą...

    > A potem mu sie zmienia i zajezdza droge :-)

    Nie o tym dyskusja

    > Albo mu sie nie zmienia, ale ty jadac drugi masz dwa pojazdy do
    > wyprzedzenia, a nie jeden - i na lepsze warunki czekasz :-)

    Nie o tym dyskusja

    > A za toba ktos ma mocniejszy silnik lub wieksze cisnienie
    > i trzy potrafi wyprzedzic :-)

    Nie miał miejsca, jak wyżej pisałem: jako pierwszy wyjechać na pusty lewy
    pas, gdy sie tylko z naprzeciwka miejsce zrobi.

    Nie niby, tylko mam

    > Ty cipo

    Ty chujku! ;P

    > sam piszesz, wiec sie nie poruszasz

    Po pierwsze, skoro piszę to sie poruszam, po drugie [1]...

    > lub sie poruszasz i piszesz jednoczenie, a to jeszcze gorzej :-P

    Co wciągasz? Bo mocno ci resztki mózgu wyzarło

    > Akarm jak widac sie czasem porusza :-)

    Na wózku tetryka chyba.

    [1] żebyś mógł pojąc: ja się poruszam pojazdem, ba nawet nim kieruję, a
    sekretarka czyta, słucha, i odpisuje

    Zmień dilera!

    --
    'Tom N'