  • Data: 2021-12-16 15:39:46
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2021 16:26:38 +0200, Cavallino wrote:
    > Ale konie z ICE słabowite.

    Nie az tak :-)

    > Jak są już 1 m za mną?

    To nadal potencjometr w podloge i mu uciekasz :-)

    > Dlatego unikam i jeżdżę przez Legnicę A4.
    > Co wywołuje Twoje zdziwienia. ;-)

    Z Poznania do JG to juz nie.

    Dla mnie z Wroclawia ... daleko dalej i dluzej.
    No chyba, ze w dni powszednie gorzej, bp np duzo tirow ... a i tak
    daleko dalej, a niewiele krocej by bylo - nie oplaca sie :-)

    A swoja droga to jak jedziesz - A2 do Swiebodzina,
    Leszno - dk12-Glogow,
    Rawicz-dk36-Lubin,
    bo google podpowiada Leszno-dw323-Lubin, przez Gore,
    a to chyba jakies oplotki ...

    J.