  • Data: 2021-12-16 14:08:19
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 16 Dec 2021 08:48:13 +0200, w <spenfe$u3i$5$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > W czym?

    W zmianie pasa. Zjeżdżam na pas do ruchu w przeciwnym kierunku.
    Dopiero później go wyprzedzam. Wyprzedzam jadąc od dawna po innym pasie.

    > Wprost i literalnie nie.
    > Co nie znaczy, że ustawodawcy nie o to właśnie chodziło.

    Póki co obowiązuje litera prawa.

    > Tylko literalnie.

    Czyli zgodnie z prawem.

    > Ale jeśli go zmienisz, to już tak nie jest.

    Możesz tak argumentować w sądzie.
    Ale sugeruję pokajać się, przyznać do winy i zwalić wszystko na pomroczność.
    Chyba że chcesz rozbawić sąd...