  • Data: 2021-12-16 12:11:26
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-12-2021 o 12:57, J.F pisze:

    > No ale badz rzetelny - jedziesz sobie prawym pasem, ktos przed toba
    > miga w lewo, ty szybko zmieniasz pas lewy - nie ma zakazu,
    > i but w podloge, bo teraz przed toba nikt nie miga.

    Oczywiście.
    Ale jak w międzyczasie puszczam tych którzy na lewym już byli, to
    zwracam uwagę czy ta zwłoka nie spowodowała zmiany na lewym pasie...

    Zrobiłbym pewnie tak samo jak zrobił kamerujący, tylko pewnie wcześniej,
    choćby dlatego że tempomatu nie chciałoby mi się przestawiać.
    Ale nie dorabiałbym teorii że ten za mną nie mógł wcześniej zmienić pasa.

    Bardzo często tak jest, nawet na zwykłych drogach z jednym pasem w każdą
    stronę, że ten ostatni ze sznureczka pierwszy zaczyna wyprzedzanie.
    I nie przyszłoby mi do głowy, że wlokąc się bezpośrednio za tirem na
    początku sznureczka i będąc już wyprzedzanym, będę się wpychał na chama
    na lewy pas, bo włączyłem migacz i mnie to do czegoś uprawnia....