    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 2 Feb 2014 19:54:03 +0100

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 17:55:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Niewątpliwie masz rację. Nie wątpię, że masz w tym duże doświadczenie.
    > Jak jednak mam inne zdanie - jak już pisałem wcześniej, jest grupa
    > kombinatorów-cwaniaków, którzy obecny system postępowania mandatowego
    > wykorzystują by uniknąć konsekwencji własnych dokonań

    Obecny system służy do wyciąganiu mandatów od kierowców jeżdżących
    zasadniczo przpisowo.
    Ci którzy mają w zwyczaju jeździć szybko mandatów nie dostają, bo stosując
    proste środki techniczne po prostu uniemożliwiają rejestrację wykroczenia,
    albo zwalniają tuż przed miejscem kontroli korzystając z CB czy innych
    Janosików.

    Mandaty płacą frajerzy - ci co jeżdżą 90 za miastem, 50 w mieście, ale 5m
    za tablicą terenu zabudowanego mieli jeszcze 75 ma liczniku, bo zamiast
    awaryjnie hamować na widok tablicy, tylko zdjęli nogę z gazu.
    Ewentualnie ci którzy dali się nabrac na odpowiednio spreparowane miejsce,
    w którym obowiązuje ogranieczenie o którym mało kto wie.

    Straże gminne już dawno tą sztukę opanowały do perfekcji, teraz powoli ITD
    uczy się jak kombinować.