  • 111. Data: 2014-09-08 13:28:04
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/09/14 12:56, jureq wrote:
    > Np.

    Celowo dałem poprzednio taki cytat, jaki dałem. Ale dziękuję za dobre chęci.

    --
    Alf/red/

  • 112. Data: 2014-09-08 13:28:10
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-08 13:19, Andrzej Lawa pisze:

    > 20? Marzyciel...

    Prawda. Teraz jadą 10, bo tresura radarowa zadziałała.

    --
    MN

  • 113. Data: 2014-09-08 13:30:08
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Jak gówniarz - sam nie potrafi nic wymyślić, to powtarza po dorosłym.

    Zgaduję, że to wszystko, co tu wypisujesz teraz to z zachowaniem netykiety?

    I to wszystko w obronie zakazu używania HTMLa, który powstał w czasie,
    gdy każdy kilobajt danych był na wagę złota...

    --
    MN

  • 114. Data: 2014-09-08 13:33:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, September 8, 2014, 1:30:08 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^

    [...]

    > I to wszystko w obronie zakazu używania HTMLa, który powstał w czasie,
    > gdy każdy kilobajt danych był na wagę złota...

    Spierdalaj!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 115. Data: 2014-09-08 13:40:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Oczywiscie.

    ROTFL W takim razie brak płynu hamulcowego to drobna awaria :-) Gratuluję
    logiki.

    > Odpowiedzialnosc, przewidywanie konsekwencji a to wszystko w temacie
    > przepalania zarowek. Kabaret.

    Kabaretem to jest infantylne założenie że żarówki są wieczne.

    > A coz to za kolejne dziwne porownanie?

    Próbuję ustalić czy potrafisz przewidywać cokolwiek, czy może jesteś z tych
    co zakładają że wszystko jest wieczne a jak się coś zepsuje to lamentują bo
    nie mogą dalej jechać.

    > No jak ktos lubi lub jest bogaty i nie ma sobie czym zaprzatac glowy to
    > moze je zmieniac co i pol roku. Jakby nie bylo - jest to glupota...

    Głupotą jest np. spóźnić się na samolot z powodu przepalonej żarówki, bo się
    myślało, że jak 10 lat działa to jeszcze podziała.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 116. Data: 2014-09-08 13:44:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^

    > [...]
    >
    > Spierdalaj!

    Nie! Tylko nie to! Błagam! Nie każ mi wychodzić!

    Przyznaj - jesteś nieszczęśliwym człowiekiem.

    --
    MN

  • 117. Data: 2014-09-08 13:50:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-08, Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > ROTFL W takim razie brak płynu hamulcowego to drobna awaria :-) Gratuluję
    > logiki.

    Nie wiem ile juz zyjesz na tym swiecie, ale nie spostrzegles, nawet przez
    chwile, ze nie wszystko jest zerojedynkowe?

    > Kabaretem to jest infantylne założenie że żarówki są wieczne.

    A ktos tu zakladal, ze sa wieczne? Sie przepala to sie wymienia, proste.

    > Próbuję ustalić czy potrafisz przewidywać cokolwiek, czy może jesteś z tych
    > co zakładają że wszystko jest wieczne a jak się coś zepsuje to lamentują bo
    > nie mogą dalej jechać.

    Potrafie przewidywac ale nie jestem paranoikiem wymieniajacym cos co pol roku
    tylko dlatego, ze moze sie zepsuc, tymbardziej, ze jest to w trasie do dostania
    co pare kilometrow. W zyciu bym nie wpadl na pomysl wymieniac sprawne zarowki.
    Nie, nie jestem z tych co lamentuja. W tym roku 1500 km od domu padl mi termostat,
    oczywiscie moglem rozwalic plan urlopu, zadzwonic po lawete, pojechac do serwisu
    zeby naprawili ja nieprzewidujacy (przeciez moglem wymienic termostat przed
    wyjazdem) zaslonilem pol chlodnicy folia przyczepiona trytytkami i pojechalem dalej.

    > Głupotą jest np. spóźnić się na samolot z powodu przepalonej żarówki, bo się
    > myślało, że jak 10 lat działa to jeszcze podziała.

    A tego to nie potrafie sobie wyobrazic :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 118. Data: 2014-09-08 13:53:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2014 13:28, Marcin N pisze:

    > Prawda. Teraz jadą 10, bo tresura radarowa zadziałała.

    Mało jeździsz albo po jakimś placu manewrowym, bo to "wszyscy" jest
    zdecydowanie niezgodne z rzeczywistością.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 119. Data: 2014-09-08 14:39:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    >>> Oczywiscie.

    > Nie wiem ile juz zyjesz na tym swiecie, ale nie spostrzegles, nawet przez
    > chwile, ze nie wszystko jest zerojedynkowe?

    No to skąd Twoje "oczywiście" skoro świat nie jest zero-jedynkowy? :-)

    > A ktos tu zakladal, ze sa wieczne?

    Skoro pomysł ich wymiany gdy jeszcze są dobre nie jest w Twojej opinii
    przewidywaniem że kiedyś padną to widocznie są wieczne. Nie ma "trzeciej
    alternatywy".

    > Sie przepala to sie wymienia, proste.

    Przypominam że dyskutujemy w kontekście się przepala się wzywa serwis bo
    wymiana bez zdjęcia zderzaka/demontażu osprzętu silnika itp. jest
    niemożliwa.

> [...]
    > roku
    > tylko dlatego, ze moze sie zepsuc, tymbardziej, ze jest to w trasie do

    Patrz wyżej co z tego że jest do dostania jeśli nie jest do wymiany?

    > W zyciu bym nie wpadl na pomysl wymieniac sprawne zarowki.

    Bo masz auto gdzie możesz je sobie łatwo wymienić gdy się przepalą. Ja też
    tak mam, ale jakbym miał jechać na wakacje autem gdzie samodzielna wymiana
    nie jest możliwa to bym je wcześniej wymienił. Bo koszt nadmiarowej wymiany
    jest znikomy w porównaniu do kosztu assistance gdzieś za granicą.

> [...]
    > przed
    > wyjazdem) zaslonilem pol chlodnicy folia przyczepiona trytytkami i

    Bo Ty potrafiłeś to zrobić w trasie a przypominam że dyskutujemy w
    kontekście samochodów gdzie samodzielna wymiana jest niemożliwa. Jak mi
    kiedyś padł wentylator chłodnicy w lipcu podczas drogi nad morze i
    zagotowałem płyn to też nie zawróciłem tylko włączyłem grzanie w kabinie i w
    ten sposób odbierałem ciepło gdy stałem w korku, a poza korkami pęd
    powietrza robił swoje. Przyjemne takie grzanie nie było, ale dało się
    problem obejść. Jak chcesz obejść problem spalonej żarówki?

    > A tego to nie potrafie sobie wyobrazic :-)

    Wystarczy jechać na ostatnią chwilę i spotkać patrol który "ma czas". Nawet
    jeśli nie odbiorą dowodu i skończy się na pouczeniu to potrafią pouczać 20
    minut, a to czasem wystarczy by się spóźnić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 120. Data: 2014-09-08 15:11:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-08 12:14, masti pisze:

    > a to 300KM zużywa drogę więcej niż 150KM?
    > nie ma to jak dowalić bogatemu

    zazdrość przez niego przemawia :)
    przecież taki 300-konny to i więcej pali, i częściej przeglądy robić
    musi, i więcej za części płaci - czysty zysk dla budżetu... :)

    Łukasz