-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!eternal-september.org!feeder.eternal-se
ptember.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: dddddddd <f...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
Date: Mon, 08 Sep 2014 15:11:42 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 20
Message-ID: <luk9ul$b9a$1@dont-email.me>
References: <540c95ea$0$26855$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@4...com>
<540c9fd0$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
<540d7535$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <lujvib$4si$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 8 Sep 2014 13:12:15 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="7ff5a9e8e1e1a84fc3e4974bc16d32d8";
logging-data="11562";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19MVZIFTdWavMUaKrSPvJoQ"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lujvib$4si$1@dont-email.me>
Cancel-Lock: sha1:1cfcUG6G8G0kQUSH1/GbpzcLETA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543809
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-08 12:14, masti pisze:
>
>> Ja też jestem za ograniczeniem mocy silników ale nie w drodze prostego
>> zakazu tylko w drodze wprowadzenia silnej progresji kosztów
>> administracyjnych w funkcji pojemności lub mocu silnika. Jak ktoś ma
>> życzenie jeżdzić 300-konnym silnikiem, proszę bardzo, ale niech to go
>> kosztuje tyle żeby było za co naprawiać drogi :)
>
> a to 300KM zużywa drogę więcej niż 150KM?
> nie ma to jak dowalić bogatemu
>
zazdrość przez niego przemawia :)
przecież taki 300-konny to i więcej pali, i częściej przeglądy robić
musi, i więcej za części płaci - czysty zysk dla budżetu... :)
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.14 15:32 Jakub Witkowski
- 08.09.14 15:50 Jakub Witkowski
- 08.09.14 15:54 Jakub Witkowski
- 08.09.14 16:04 Jakub Witkowski
- 08.09.14 16:15 kamil/Endurorider.pl
- 08.09.14 16:17 Marcin N
- 08.09.14 16:18 Marek
- 08.09.14 16:22 Marek
- 08.09.14 16:47 jerzu
- 08.09.14 16:48 jerzu
- 08.09.14 17:03 Robert Tomasik
- 08.09.14 17:44 Cavallino
- 08.09.14 17:47 Cavallino
- 08.09.14 17:50 Cavallino
- 08.09.14 18:31 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=