  • 101. Data: 2014-09-08 12:14:36
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Ja też jestem za ograniczeniem mocy silników ale nie w drodze prostego
    > zakazu tylko w drodze wprowadzenia silnej progresji kosztów
    > administracyjnych w funkcji pojemności lub mocu silnika. Jak ktoś ma
    > życzenie jeżdzić 300-konnym silnikiem, proszę bardzo, ale niech to go
    > kosztuje tyle żeby było za co naprawiać drogi :)

    a to 300KM zużywa drogę więcej niż 150KM?
    nie ma to jak dowalić bogatemu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2014-09-08 12:24:23
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 08.09.2014 11:21, Zenowik6 pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem za. Przydałoby się ograniczenie mocy silników samochodowych.
    > Zysk: zmniejszone zużycie paliwa, mniej wypadków, środowisko
    > mniej zanieczyszczone.

    UE z odkurzaczami to juz robi :>

    --

    Fug the Sigstem!

  • 103. Data: 2014-09-08 12:26:55
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/09/14 12:24, HIKI wrote:

    > UE z odkurzaczami to juz robi :>

    Naprawdę? Nie słyszałem! Opowiedz!

    --
    Alf/red/

  • 104. Data: 2014-09-08 12:51:26
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Tak? To na stacji benzynowej dostane cewke albo swiece?

    A to jest jakiś wyznacznik "wielkości" awarii?

    Płyn hamulcowy dostaniesz czy to znaczy że można jeździć gdy go zanadto
    ubędzie???

    > Dobrze sie czujesz?

    Wiem, ze na tej grupie odpowiedzialność i umiejętność przewidywania
    konsekwencji nie są lubiane ale wyluzuj. Wycieraczki zmieniasz dopiero gdy
    nic nie widać czy może jednak przewidujesz że skoro już są smugi to za
    chwilę nic nie będzie widać i trzeba wycieraczki zmienić wcześniej?

    Naprawdę nie ma obowiązku jeżdżenia na żarówkach "do końca" ich życia :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 105. Data: 2014-09-08 12:56:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 08 Sep 2014 12:26:55 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > Naprawdę? Nie słyszałem! Opowiedz!

    Np.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Po-wojnie-z-zarowkam
    i-Bruksela-bierze-sie-
    za-odkurzacze-2971805.html

  • 106. Data: 2014-09-08 13:13:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-08, Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > A to jest jakiś wyznacznik "wielkości" awarii?

    Oczywiscie. Nie porownaj przepalenia zarowki z padnieciem cewki czy swiecy.

    > Wiem, ze na tej grupie odpowiedzialność i umiejętność przewidywania
    > konsekwencji nie są lubiane ale wyluzuj.

    Odpowiedzialnosc, przewidywanie konsekwencji a to wszystko w temacie
    przepalania zarowek. Kabaret.

    > Wycieraczki zmieniasz dopiero gdy
    > nic nie widać czy może jednak przewidujesz że skoro już są smugi to za
    > chwilę nic nie będzie widać i trzeba wycieraczki zmienić wcześniej?

    A coz to za kolejne dziwne porownanie?

    > Naprawdę nie ma obowiązku jeżdżenia na żarówkach "do końca" ich życia :-)

    No jak ktos lubi lub jest bogaty i nie ma sobie czym zaprzatac glowy to
    moze je zmieniac co i pol roku. Jakby nie bylo - jest to glupota...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 107. Data: 2014-09-08 13:16:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jasne.
    > Nie mylić z "interwencją", ale patrole tak.
    > I prewencyjnie chyba trochę działa, nawet jak patrolowi
    > nie chce się opuszczać wozu, tak z przezorności kierowcy
    > rozglądają się o co chodzi, a to kierunkowskazu użyją,
    > a to pieszego puszczą ;)

    > Żniwa zawsze dobrze jest robić przy dobrej pogodzie :>
    >
    > Ale *Z DRUGIEJ STRONY* - kiedy jest najwięcej wypadków?
    > Posyłałbyś patrole, żeby pętały się po śniegu i lodzie, kiedy
    > wypadków relatywnie mało?
    > Statystyka wypadków jest jaka jest - słońce świeci, droga

    Wypadki nie powstają w wyniku złamania zakazu ustawionego na DESZCZOWĄ
    POGODĘ dla ciężarówki.

    W Polsce właśnie tak się ograniczenia prędkości ustawia. Na deszcz. Dla
    ciężarówki.

    Dlatego w słoneczny dzień wszyscy BEZPIECZNIE jadą te 20 km/h szybciej.

    Zresztą wszyscy wiemy, jak jest...

    --
    MN

  • 108. Data: 2014-09-08 13:19:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2014 13:16, Marcin N pisze:

    > Dlatego w słoneczny dzień wszyscy BEZPIECZNIE jadą te 20 km/h szybciej.

    20? Marzyciel...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 109. Data: 2014-09-08 13:24:18
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, September 8, 2014, 10:49:30 AM, you wrote:

    > Zwykle prostakom nie odpowiadam. Zrobię jednak wyjątek.
    > Ja piszę czystym tekstem. Od zawsze. Więc sam -jak to ująłeś - spierdalaj.

    Jak gówniarz - sam nie potrafi nic wymyślić, to powtarza po dorosłym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2014-09-08 13:27:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Monday, September 8, 2014, 12:01:24 PM, you wrote:

    > Tak? To na stacji benzynowej dostane cewke albo swiece?

    Jeszcze nie tak dawno - bez problemu. Kiedyś nawet włącznik świateł
    stopu do Poldka na stacji kupiłem...

    [...]

    --
    Best regards,