    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Date: Fri, 1 Jun 2012 20:08:17 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nielegalne wyścigi: motorem pod prąd na S8

    On Fri, 1 Jun 2012, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Ale praca społeczna dla takich, to nie to co wymienił Miroo.

    Khem...

    > To np. opieka nad ludźmi w jakimś domu spokojnej starości czy hospicjum.

    Całkiem jakbym słuchał polskich polityków, a raczej czytał wysmażone
    przez nich przepisy.
    Zero wyobrazni.
    Że tak spytam: i chciałbys takiemu, jak to okreslono "patafianowi",
    w obawie o to że nie zmusisz go do pomalowania ławki, dać w ręce
    osobę bezbronna i niedołężna?

    Podkresle raz jeszcze - to był Twój argument w odpowiedzi na tezę,
    że NIE ZMUSISZ go do rzetelnego wywiazania się z obowiazku.
    Czyli NIE chodzi o skruszonego "nawróconego", tylko kogos podejrzewanego
    o to, że w najlepszym razie będzie miał swój "obowiazek" w różnych
    dziwnych miejscach :>
    Ty tak poważnie, czy z Sejmu się urwałes? ;>

    > Tam musiałby przyjść, zameldować obecność, itp. Byłby kontrolowany.
    > Jak się nie stawi, to ma przechlapane.

    A, to Ty piszesz o obowiazku "stawiania się" (i starczy), czyli
    takiej odmianie dozoru policyjnego?
    No to przecież cos takiego istnieje, tylko nie wiem co do tego
    ma miec dom starców.
    Ale jak chodzi o pracę, o czym pisał Miroo, to jak wyżej.
    Po prostu - dawanie dwu ludzi żeby pilnowali "patafiana" mija
    się z celem. Za drogo wychodzi.

    pzdr, Gotfryd