  • 1. Data: 2012-05-31 11:55:30
    Temat: Nielegalne wyścigi: motorem pod prąd na S8
    Od: to <t...@i...pl>

    "Tym razem na jeden z nocnych wyścigów udali się policjanci z drogówki.
    Funkcjonariusze zatrzymali dwóch motocyklistów, jadących trasą pod prąd.
    Obaj, 33-letni Rafał B. i 22-letni Robert N. dostali po 300 zł mandatu i
    6 pkt. karnych. Dodatkowo Rafał B. prowadził motor bez prawa jazdy - co
    kosztowało go kolejne 300 zł. Jak informuje policja, uczestnicy wyścigów
    byli trzeźwi. Nie mieli dotąd na koncie podobnych wykroczeń. (...)"

    http://tiny.pl/hpvfn

    300 zł za zapierdalanie ekspresówką pod prąd? 600 zł za zapierdalanie
    ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego
    policjanci w przypadku tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku nie
    skierowali sprawy od razu do sądu?

  • 2. Data: 2012-05-31 11:59:10
    Temat: Re: Nielegalne wyścigi: motorem pod prąd na S8
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 2012-05-31 11:55, to pisze:
> [...]
    > ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego
    > policjanci w przypadku tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku nie

    Daj im spokój. Nie mają żadnej osłony, biedactwa...
    --
    We all go a little mad sometimes.
    Norman Bates

  • 3. Data: 2012-05-31 12:05:21
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    to wrote:

> [...]
    > ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego
    > policjanci w przypadku tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku

    A ty wiesz ile ludzi czeka na nerki, serca, płuca? A ty byś chciał ich od
    razu do pierdla?
    yamma

  • 4. Data: 2012-05-31 12:07:07
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > http://tiny.pl/hpvfn
    >
    > 300 zł za zapierdalanie ekspresówką pod prąd? 600 zł za zapierdalanie
    > ekspresówką pod prąd bez prawka? Czy ten kraj jest normalny? ...

    Wygląda na to, że spocik sobie zorganizowali i jeździli z prądem i pod prąd,
    uważając na (znikomy) ruch na trasie. Zagrożenia dla innych raczej nie było.

  • 5. Data: 2012-05-31 12:07:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-31 11:55, to pisze:
    > Czy ten kraj jest normalny? Dlaczego policjanci w przypadku
    > tak kretyńskiego, w pełni świadomego, wybryku nie skierowali
    > sprawy od razu do sądu?

    I po trzy lata pudła, jak pedofilom, co nie?
    A za jazdę więcej niż 55 km/h powinni z miejsca
    strzał ostrzegawczy w potylicę oddawać?
    CHWDP.

    PS I - Dwóch kolesi zapierdalało na motocyklach i od razu "nielegalne
    wyścigi"? Czy to aby nie pod prąd na zamkniętym odcinku drogi?! :P

    PS II - Nie, nie chciało mi się klikać i czytać, bo o motocyklistach to
    prawie zawsze jak w RM o Szatanie.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-05-31 12:12:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-31 12:07, PaweL wrote:

    > Wygląda na to, że spocik sobie zorganizowali i jeździli z prądem i pod prąd,
    > uważając na (znikomy) ruch na trasie. Zagrożenia dla innych raczej nie było.

    co? stalowy kon wpadajacy przez przednia szybe to nie zagrozenie?

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-05-31 12:27:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Czy to aby nie pod prąd na zamkniętym odcinku drogi?! :P

    Ciebie powinni zamknac ciolku.

    sz.

  • 8. Data: 2012-05-31 12:35:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PaweL

    > Wygl?da na to, ?e spocik sobie zorganizowali i jeOEdzili z pr?dem i pod
    > pr?d, uwa?aj?c na (znikomy) ruch na trasie. Zagro?enia dla innych raczej
    > nie by?o.

    Nie no, w ogóle, żadnego, szczególnie biorąc pod uwagę, że mogli spotkać
    się z jakimś innym spocikiem lotnym (nienachalny stuncik po S8 -- 200-250
    km/h).

  • 9. Data: 2012-05-31 12:38:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin $heikh el $hah

    > I po trzy lata pudła, jak pedofilom, co nie? A za jazdę więcej niż 55
    > km/h powinni z miejsca strzał ostrzegawczy w potylicę oddawać? CHWDP.

    300 zł można dostać za jazdę 80 km/h po trzypasmówce-wylotówce czy inne
    wykroczenie tego pokroju. Ja kiedyś dostałem 300 zł za wyprzedzanie na
    zakazie w zagajniku (moja prędkość 50 km/h, a wyprzedzanego 30 km/h,
    nikogo innego w okolicy).

    Widzisz tu jakieś odniesienie do zapierdalanie ekspresówką pod prąd?

  • 10. Data: 2012-05-31 12:51:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 12:38, to pisze:
> [...]
    > nikogo innego w okolicy).
    > Widzisz tu jakieś odniesienie do zapierdalanie ekspresówką pod prąd?
    Byłeś? Widziałeś? Może jechali 50km/h. Na szczęście tak się składa, że
    policja nie może jeszcze karać za przekroczenie prędkości "na oko".
    Zapewne widząc jadące pod prąd, czyli stwarzające zagrożenie, motocykle
    nie bawili się w pomiary prędkości tylko natychmiast je zatrzymali (i
    bardzo słusznie). Taryfikator zapewne przewiduje taką kwotę za jazdę pod
    prąd (nie chce mi się sprawdzać), czyli dostali mandaty, za to, za co
    mogli być ukarani (jeden dodatkowo za brak prawa jazdy, czyli chyba za
    brak uprawnień do kierowania, bo za sam brak dokumentu jest pewnie niższy).

    Maciek