eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-13 17:50:35
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k7trgi$ji8$...@n...task.gda.pl...

    > Widzę, że coś sobie wymyśliłeś i mi wmawiasz.
    > Piszę "kierowca w takiej sytuacji ma jechać na tyle powoli i uważnie, żeby
    > w razie czego takiego pieszego przepuścić i go nie zabić."
    >
    > Jeśli wg oceny kierowcy pieszy nie ma szans się pojawić na przejściu zanim
    > on tam dojedzie z dotychczasową prędkością - zwalniać nie trzeba.

    No i prawidłowo.
    Tak więc to pieszy powinien się zastanowić, zanim bezmyślnie wlezie pod auto
    jadące z normalną prędkością przelotową, zupełnie niezależnie od tego czy to
    będzie na przejściu, czy też nie.
    Nikt za niego nie będzie tego robił, zwalniał, wlókł się 30 i wykonywał
    podobnie bezsensownych czynności.