eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-13 14:11:09
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello LEPEK,

    Tuesday, November 13, 2012, 1:52:17 PM, you wrote:

    > Napisałeś przecież, że w drodze z jednego na drugi koniec Polski jest ze
    > 300 przejść, na których by trzeba _zwolnić_ (przecież nie z
    > nadświetlnej, tylko z aktualnej - mniej-więcej dozwolonej).

    Ale to Ty żądasz zwalniania. Ja nie widzę najmniejszego sensu
    zwalniania tylko z powodu, że jest puste przejście.

    > Bo dopóki nie będzie autostrad, to nie można wymagać zwalniania przed
    > przejściami? Nie pomyliło ci się coś?

    Bo nie ma sensu zwalnianie przed przejściem tylko dlatego, że ono tam
    jest. Dopóki główne drogi w Polsce prowadzą przez tereny zabudowane -
    nie ma najmniejszego sensu spowalnianie ruchu na _każdym_ przejsciu.

    > Niczego takiego nie postuluję. Ale też nie zgodzę się, że na przejściach
    > potrącenia są tylko przez omijających i wyprzedzających.

    Jasne,że nie. Również z powodu wyjścia wprost przed nadjeżdżający
    pojazd.

    > To, że jacyś patole drą nie zważając na innych nie usprawiedliwia
    > ochrony pieszych - nie można tolerować idiotów i jeszcze ułatwiać im
    > życia.

    Idiotów. Nie WSZYSTKICH traktować jak idiotów. Obecne przepisy nie
    pozwalają na tak rażące zachowania, jak to, które zostało pokazane na
    samym początku tego wątku. Czy istnienie przepisu zakazującego
    omijania pojazdu, który zatrzymał się przed przejściem cokolwiek dało?
    Skąd idiotyczny pomysł, że zwalnianie na przejściach uspokoi idiotów?
    Przecież potrącił idiota łamiacy przepis - po zmianie ;przepisu
    ubędzie idiotów? Czy przybędzie normalnych, łamiących kolejny
    idiotyczny przepis?

    > Z resztą ciekawostką jest, czemu w miastach (żebyś nie wyskoczył
    > zaraz z autostradami) w takiej Holandii, czy Hiszpanii tak sie da i to
    > działa, a u nas by nie miało? Bo Holender kilka razy w roku może sobie
    > pojeździć autostradami?

    Po raz kolejny: przyczyną bałaganu na drogach jest nadmierny ruch.
    Spowodowany tym, że ruch tranzytowy biegnie przez obszary zabudowane.
    Czy to naprawdę tak trudne do zrozumienia?

    --
    Best regards,
    RoMan