  • Data: 2010-10-13 09:44:23
    Temat: Re: Nieduzy dostawczak - berlingo, kangoo, cos innego?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 19:29:16 +0200, BartekK napisał(a):

    > Chyba że to dla pracownika i jest ci to obojętne...

    Dla mnie, wiec raczej istotne:)
    Dzieki za info, Opla skresle z listy zainteresowan, w sumie poczatkowo na
    czele listy byy Berlingo i Kangoo - o Renault nie wiem nic, z Citroenem mam
    "doswiadczenia" jeszcze z mojej dawnej firmy w ktorej pracowalem - 10 lat
    temu ponad, wiec to C-15 - toporna strasznie, glosna (o, przejazd do
    Wroclawia na betonowej wtedy autostradzie C-15ka to bylo cos:)), ale nie do
    zajezdzenia:) Wtedy wchodzilo jakos Berlingo, firma nabyla jeden i koledzy
    ktorzy je uzytkowali, zachwalali komfort w porownaniu do C-15, ale narzekali
    na mulowatosc. No ale to ponad 10 lat temu, teraz pewnie jest inna genercja
    Berlingo:)

    --
    Mark