    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - cozrobić?
    Date: Sun, 26 Jul 2009 21:54:41 +0000 (UTC)

    Sempiterna napisała:

    > Syntezator Expressivo, przygotować tekst, nagrać odpowiednio wcześnie,
    > jego sztuczność dodatkowo uwiarygodni, że to "automat". Odtworzyć,
    > rozłączyć się, temporyzacja zwali.

    I nie zatrzymywać się w połowie^Wsiedmiu ósmych drogi, tylko zamiast
    "automatu" zrobić automat, który to odtworzy po odebraniu anonimowego
    wywołania.

    > Ostatnio, jak zwiększałem łącze do 30 Mbit (już działa, poprawki do
    > linuxa szły 3.6 MBps), to wprost zastrzegłem na infolinii, przy
    > weryfikacji numerów kontaktowych, że jak z czymkolwiek zadzwoni automat,
    > to rozłączę się natychmiast. Czy usluchają... nie wiem... ich problem.

    Nie usłuchają, tego można być pewnym. Ale będą się upierać, że informacja
    zaostała przekazana, a w razie czego nawet pokażą w billingu jak to automat
    z automatem sobie pogadał.

    Jarek

    --
    Boom, boom, boom, boom, boom