  • 51. Data: 2024-08-12 11:23:42
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Aug 2024 16:29:13 +0200, w <v9ahrp$1me$1@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Mam telewizory 4k i różnicę w obrazie na sporcie widzę.

    Tak jak chyba Samsung pokazywał wyższość telewizora 8k vs 4k. Obraz na 8k był
    oczywiście lepszy.
    Tylko w obu przypadkach na ekran szedł sygnał 4k.

  • 52. Data: 2024-08-12 11:26:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Aug 2024 22:46:13 +0100, w <v...@o...org>, 2late
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Chyba odpada, bo modyfikowane ROMy wymagaja drugie tyle (oprocz
    > rootowania), zeby to rootowanie zamaskowac. Inaczej zadna bankowa/finsowa
    > appka na tym nie pojdzie.

    Nie miałem żadnego problemu z ukryciem roota. Zaznaczałeś aplikacje przed którą
    root ma być ukrywany i wszystko szło. Nawet mObywatel. A apki bankowe nawet
    działają bez ukrywania roota, tylko witają ekranem z ostrzeżeniem.

  • 53. Data: 2024-08-12 11:34:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 11:23, r...@k...pl pisze:

    > Tak jak chyba Samsung pokazywał wyższość telewizora 8k vs 4k. Obraz na 8k był
    > oczywiście lepszy.
    > Tylko w obu przypadkach na ekran szedł sygnał 4k.

    Akurat mówię o dwóch różnych kanałach C+ Sport, jednym z 4k i drugim
    zwykłym HD.
    Różnica widoczna, tylko że 4k się zawiesza po minucie, braki w
    wydajności netu.....

  • 54. Data: 2024-08-12 11:36:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 08:08, 2late pisze:

    > Zapomnij. Smartwatche maja slabe baterie zeby dzialac sensownie dlugo,
    > samodzielnie, bez telefonu.

    A jest jakaś opcja, żeby sam sobie wykrywał czy widzi telefon po BT i
    jeśli tak, to wyłącza GSM?
    Wtedy bateria starczy na dłużej?

  • 55. Data: 2024-08-12 17:55:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/08/2024 10:26 am, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > root ma być ukrywany i wszystko szło. Nawet mObywatel. A apki bankowe nawet
    > działają bez ukrywania roota, tylko witają ekranem z ostrzeżeniem.

    Nio coz, ostatnio kiedy rootowalem telefon, nie bylo tak latwo. Nie mowiac
    ze znalazlem jakas nieoficjalna wersje ROMU.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 56. Data: 2024-08-12 18:00:51
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/08/2024 08:26 am, Cavallino wrote:

    > Też bym używał, tak jak do tej pory, ale google mnie wykluczyło.

    > 2400 zamiast 2500. ;-)

    > Czyli to też słabe rozwiązanie.
    > Dzięki za wyprostowanie mnie z tym pomysłem.
    >
    > Pozostaje wymiana telefonu i saszetki.
    >
    > Z tym drugim będzie więcej problemu, pewnie będę musiał kupić nową i dać do
    > przerobienia.

    Nie wiem dokladnie co masz na mysli ale ja wkladam telefon do czegos w
    rodzaju pasa. Sa rozne wersje i ostatnich kilka kupilem w Decathlonie.
    Wchodzi sam telefon, nic wiecej. Ja z tym biegam wiec trzyma sie
    prefekcyjnie. Zajdz do sekcji dla biegaczy. Wczoraj kupilem nowy - cos
    takiego:
    https://www.decathlon.co.uk/p/basic-running-phone-be
    lt-khaki/_/R-p-334226?mc=8648869&c=smoked+black

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 57. Data: 2024-08-12 18:15:51
    Od: 2late <d...@w...pl>

    > Czyli to też słabe rozwiązanie.
    > Dzięki za wyprostowanie mnie z tym pomysłem.

    Oczywiscie mam na mysli smartwach ktory korzysta z karty SIM, niezaleznie
    od telefonu.
    Jesli wylaczysz modem GSM i GPS tracking i tylko chcesz placic, to pochodzi
    caly dzien. Te nowsze pewnie dluzej - mam nadzieje. Opisuje 'Huawei Watch
    2' ktory chodzil na googlowym 'Wear OS 2'.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 58. Data: 2024-08-12 18:23:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/08/2024 10:36 am, Cavallino wrote:

    > A jest jakaś opcja, żeby sam sobie wykrywał czy widzi telefon po BT i jeśli
    > tak, to wyłącza GSM?
    > Wtedy bateria starczy na dłużej?

    Chyba mialem opcje 'auto' ale nigdy nie wiesz kiedy cie rozlaczy i nagle
    sie zagapisz i zostajesz bez baterii. To jest jednak osobny numer telefonu.
    Wlasciwie to sie przydaje jako taki numer 'ratunkowy', kiedy rozladuje ci
    sie telefon to masz w zanadrzu zabezpieczenie.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 59. Data: 2024-08-12 18:25:19
    Od: 2late <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > 3. Czy są na rynku nowe telefony o podobnych gabarytach (14x7 cm - nie
    > więcej) i co najmniej nie gorszych parametrach?

    Zaczales szukac od: https://www.gsmarena.com/search.php3?

    Ustaw sobiue najpierw rozmiar a potem wszystko inne co potzrebujesz.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 60. Data: 2024-08-12 21:45:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Aug 2024 11:34:57 +0200, w <v9cl01$bm0$7@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Akurat mówię o dwóch różnych kanałach C+ Sport, jednym z 4k i drugim
    > zwykłym HD.
    > Różnica widoczna, tylko że 4k się zawiesza po minucie, braki w
    > wydajności netu.....

    Jakby ci puścili FHD z przepustowością jaką dają do 4k, to nie zobaczyłbyś
    różnicy. Chyba, że jeszzce obcinają coś więcej przy FHD.

    Pamiętam jak kupiłem pierwszą plazmę z przetwarzaniem obrazu -- nie mogłem
    odróżnić SD od HD. Fakt, że HD było trochę kiedyś wujowe, ale różnice były
    widoczne tylko na małych napisach.