  • 41. Data: 2024-08-11 23:43:45
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 08/08/2024 09:30 am, Cavallino wrote:
> [...]
    > stara wersja systemu)
    > .
    > Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?
    >
    > 1. Czy są jakieś alternatywne aplikacje, umożliwiające płacenie kartą przez
    > NFC?
    >
    > 2. Czy laik może wgrać aktualizację Androida, jeśli producent fona takiej
    > nie wydał (Sharp C10)?
    > Doktoryzowanie się z rootami, czy jak się to zwie wykluczam, fon nie jest
    > tego wart, a nigdy tego nie robiłem, więc szkoda czasu.
    >
    > 3. Czy są na rynku nowe telefony o podobnych gabarytach (14x7 cm - nie
    > więcej) i co najmniej nie gorszych parametrach?

    Wylicze opcje, moze cos wydlubiesz:
    Samsung pay
    Google pay
    Garmin pay

    Telefon skladany
    Smartwatch

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 42. Data: 2024-08-11 23:46:13
    Od: 2late <d...@w...pl>

> [...]

    > Doktoryzowanie się z rootami, czy jak się to zwie wykluczam, fon nie jest
    > tego wart, a nigdy tego nie robiłem, więc szkoda czasu.

    Chyba odpada, bo modyfikowane ROMy wymagaja drugie tyle (oprocz
    rootowania), zeby to rootowanie zamaskowac. Inaczej zadna bankowa/finsowa
    appka na tym nie pojdzie.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 43. Data: 2024-08-11 23:51:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/08/2024 05:33 am, Cavallino wrote:
    > Przecież pisałem - jak już, to chciałbym smartwatcha z którego można też
    > dzwonić (a głównie wiedzieć że ktoś dzwoni/pisz), na tym samym numerze.
    > Płacenie byłoby przy okazji - taki smartwatch miałby być wartością dodaną,
    > a nie tylko rozwiązywać problem portfela.

    Mialem smartwatcha z karta sim. Koszmarnioe zre baterie z wlaczana GSM.
    ze dwie godziny max. Moze teraz sa lepsze.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 44. Data: 2024-08-11 23:58:33
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2024 o 23:43, 2late pisze:

    > Wylicze opcje, moze cos wydlubiesz:
    > Samsung pay
    > Google pay
    > Garmin pay
    >
    > Telefon skladany
    > Smartwatch

    Piszesz do "cebularza" który wyjebał kasę na własne jakuzi, elekktryka
    za 200tys, garaż z własną ładowarką + DOM z 8KW PV i "pedałkę" szytą na
    rozmiar bo nie stać go na większą pedałkę, 15 cali, łącznie z multisim
    na smartfona z NFC (dodatkowa opłata-bo chce za darmo). Szkoda
    klawiatury na chuja/cebularza. Niech się buja i płacze :D Niewolnictwo
    się skończyło...ale chuj nie chce zapłacić innym za swoje potrzeby. Na
    stos chuja! Niech zdycha :D
    --
    Pixel(R)??

  • 45. Data: 2024-08-12 00:20:48
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2024 o 23:51, 2late pisze:

    > Mialem smartwatcha z karta sim. Koszmarnioe zre baterie z wlaczana GSM.

    Bez podania modelu, to rozmowa na poziomie jaką miałeś kupę po zjedzeniu
    kebaba z randomowej dystrybucji :]

    > ze dwie godziny max. Moze teraz sa lepsze.

    Niekoniecznie. Zawsze łączność w oparciu o modem GSM rozpierdala się o
    baterię i możliwości smartwacza. Kawalino tego nie implikuje w sensie,
    że nie ma o tym zielonego pojęcia. On nawet tego nie czai, ze są takie
    zależności :)

    --
    Pixel(R)??

  • 46. Data: 2024-08-12 06:24:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Wylicze opcje, moze cos wydlubiesz:
    > Google pay

    To właśnie ten portfel który przestał działać.

    > Garmin pay
    > Samsung pay

    Dadzą się zainstalować na każdym telefonie?

    > Telefon skladany

    Jako zastępstwo do telefonu za 500 zł, kiepska opcja.

    > Smartwatch

    Sam na to wpadłem, ale jak już miałbym to robić, to chciałbym żeby
    spełniał też inne funkcje, a jak na razie w Polsce się nie da.

  • 47. Data: 2024-08-12 06:25:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2024 o 23:46, 2late pisze:

    > Chyba odpada, bo modyfikowane ROMy wymagaja drugie tyle (oprocz
    > rootowania), zeby to rootowanie zamaskowac. Inaczej zadna
    > bankowa/finsowa appka na tym nie pojdzie.

    Słusznie.
    Chodzi o rozwiązanie najmniej kłopotliwe, a to byłoby takie nie tylko
    jednorazowo przy instalacji jak mi się wydawało....

  • 48. Data: 2024-08-12 08:08:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    -On 12/08/2024 05:24 am, Cavallino wrote:sze:

    > To właśnie ten portfel który przestał działać.

    > Dadzą się zainstalować na każdym telefonie?

    Wazniejsze czy twoj bank to obsluguje.
    Pomimo ze mam 2 samsungi uzywam google pay.

    > Jako zastępstwo do telefonu za 500 zł, kiepska opcja.

    Podobno Motorole skladane sa tansze ale nie wiem jak tansze.

    > Sam na to wpadłem, ale jak już miałbym to robić, to chciałbym żeby spełniał
    > też inne funkcje, a jak na razie w Polsce się nie da.

    Zapomnij. Smartwatche maja slabe baterie zeby dzialac sensownie dlugo,
    samodzielnie, bez telefonu.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 49. Data: 2024-08-12 09:26:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 08:08, 2late pisze:

    > Wazniejsze czy twoj bank to obsluguje.
    > Pomimo ze mam 2 samsungi uzywam google pay.

    Też bym używał, tak jak do tej pory, ale google mnie wykluczyło.

    > Podobno Motorole skladane sa tansze ale nie wiem jak tansze.

    2400 zamiast 2500. ;-)

    > Zapomnij. Smartwatche maja slabe baterie zeby dzialac sensownie dlugo,
    > samodzielnie, bez telefonu.

    Czyli to też słabe rozwiązanie.
    Dzięki za wyprostowanie mnie z tym pomysłem.

    Pozostaje wymiana telefonu i saszetki.

    Z tym drugim będzie więcej problemu, pewnie będę musiał kupić nową i dać
    do przerobienia.

  • 50. Data: 2024-08-12 10:44:28
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 08:08, 2late pisze:

    > Zapomnij. Smartwatche maja slabe baterie zeby dzialac sensownie dlugo,
    > samodzielnie, bez telefonu.

    Poniekąd, można to rozwiązać inaczej, tak jak miał Gear-S Samsunga.
    Dokąd smartwacz jest blisko telefonu, ma wyłączony modem GSM, co właśnie
    wpływa na drenaż baterii.

    Zawsze mnie zastanawiała świadomość ludzi, którzy nie potrafią
    zrozumieć, że aby zapewnić sobie łączność GSM przez wbudowany modem,
    potrzeba znacznej energii aby połączyć się z BTS oddalonym o jakiś 1
    km/średnio. W telefonie jest duża bateria, która może to zapewnić a w
    smartwaczu jej nie ma i nigdy jej nie będzie. Efekt taki, że mała
    bateria wytrzymuje 2-3 godziny rozmowy a na czuwaniu max 2 dni. Żadna
    nowa technologia tego nie zmieni...ale ludziki czekają na "cud
    smartwacza" że będzie działał tak jak telefon co najmniej.

    --
    Pixel(R)??