eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnika › Re: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Date: Tue, 21 Apr 2020 08:08:40 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r7m2l8$imh$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7k1m6$a5v$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9dbf1e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 21 Apr 2020 06:08:40 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="19153";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    In-Reply-To: <5e9dbf1e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676633
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-20 o 17:26, cef pisze:
    > W dniu 2020-04-20 o 13:39, viktorius pisze:
    >
    >> Podaj definicję całkowicie rozładowanego: ma mieć 6V, 7V czy może 9V w
    >> spoczynku, a ile V pod np 1A obciążeniem?
    >
    > Definicja jest zgubna.
    > Chodziło mi o akumulator tak rozładowany, że nie kręci moim rozrusznikiem,
    > a napięcie ma takie, że go chińska ładowarka nie ładuje.
    > Jak się orientujesz, to podaj mi jakie to mogły być wartości  :-).

    Zmierz gęstość elektrolitu w celach, to najlepszy sposób na sprawdzenia
    stopnia ładowania akumulatora:
    Jak masz < 1,18 g/cm? to masz dno, a nie naładowanie, ładuj do
    osiągnięcia 1,26-1,28. Aerometr ma skalę również w kolorach, więc
    wartości nie potrzebujesz znać. Ładuj do zielonego ;)

    Jak chcesz mieć pewność, że nawet jak masz 5V, to będziesz mieć
    ładowanie, to znajdź coś takiego:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3254889.html

    Bez nadzoru gotuje każdy akumulator, startuje od zera, koniec ma przy
    18V, czyli gdzieś 4V za dużo.
    Za to wspomaga rozruch, niby tylko 10A na skali, ale podczas rozruchu
    idzie więcej. Na tyle więcej, że wskazówka dramatycznie wali w prawo.
    Ale zamiast ledwo łechtania mam pare amperów więcej, co najczęściej
    wystarcza, żeby silnik zaskoczył.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: