  • 21. Data: 2009-10-16 11:43:50
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bozena" napisał

    > Pakiety IP zamarzają.
    > Jak juz mi się ta strona otworzyła, to widzę że można zamówić tam
    > odbitki oraz gadżety (kubki, poduszki itp.), ale albumów to tam
    > nie ma :-(.

    O cholera, faktycznie.
    Sorry za kłopot, myślałem, że mają wszystko on-line.

    adam

  • 22. Data: 2009-10-16 13:31:39
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Edtheduck" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Działo się to dnia Thu, 15 Oct 2009 13:16:55 +0200, nagle pojawiła się
    > zakapturzona postać, która przedstawiła się jako Bozena i złowieszczym
    > szeptem wysyczała:

    > Dobre opinię czytałem o: http://www.najlepszefoto.pl/
    > Osobiście jeszcze nic tam nie zamówiłem, ale zamierzam.

    Echjo, znowu w ciemno, ale dam im szansę. Mówią o 3 dniach realizacji,
    poinformuję grupę jak wypadło, żeby została informacja dla potomnych.
    Dzięki za namiar.

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 23. Data: 2009-10-18 16:43:58
    Od: Jan Bierówka <b...@b...com.pl>

    Również polecam http://www.digitalalbum.pl z Mielca. Wykonałem tam
    kilkanaście albumów. Papier foto supra Y i matalic rewelacyjne. Wszystko
    łącznie z dostarczeniem ok. Gdyby jeszcze ceny tych albumów były niższe :-)
    Janek

  • 24. Data: 2009-10-18 18:01:50
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sliczne :)))
    >
    > Mozna powiedze wzorcowa porada internetowa ;)

    Jeśli to jest fotkosiążka z ich odbitek, a nie z jakiegoś lasera to co
    widzisz niestosownego w mojej odpowiedzi?

    Pytanie brzmiało:

    "Czy ktoś z grupy korzystał z usług Drukarnia Cyfrowa KSERKOP?"
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 25. Data: 2009-10-27 10:25:41
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Bozena" napisał w wiadomości news:hb9sk5$cam$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Echjo, znowu w ciemno, ale dam im szansę. Mówią o 3 dniach realizacji,
    > poinformuję grupę jak wypadło, żeby została informacja dla potomnych.

    Tym razem szczęśliwe zakończenie. Skorzystałam z usług
    http://www.najlepszefoto.pl/ - nie ma problemu z kontaktem ani w jedną,
    ani w drugą stronę (panowie potrafią oddzwonić tyle razy, ile to jest
    potrzebne). Czas realizacji był nieco dłuższy niż pierwotnie deklarowany,
    ponoć sam proces składania albumu trwa 4 dni robocze. Ale to drobne
    potknięcie. Sama książka wg mnie wygląda bardzo dobrze, ogląda się
    przyjemniej niż typowy album z włożonymi czy wklejonymi zdjęciami.
    Generalnie polecam, jeśli wąż w kieszeni nie syczy (u mnie trochę syczał,
    ale dostał w łeb). Spodziewam się, że w przyszłosci tego typu usługi
    będą tanieć, wtedy na pewno zyskają na popularności.

    Pozdrawiam,
    Bozena