  • 11. Data: 2009-10-15 14:08:50
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu...
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Fotonet. Albumy do obejrzenia na miejscu. W Tychach.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 12. Data: 2009-10-15 15:40:18
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    > Fotonet. Albumy do obejrzenia na miejscu. W Tychach.

    Ten Fotonet: http://fotonet.info/? Podają czas wykonania (to duzy plus),
    ale mają inny program do składu, a ja mam już ten album gotowy
    w Creative Photos. Jeśli polecasz z własnego doświadczenia, to
    zapamietam ich sobie na przyszłość.

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 13. Data: 2009-10-15 17:10:00
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    cichybartko pisze:

    Hej

    > http://fotopolis.pl/index.php?n=8250
    > Nie korzystałem z ich usług bo jeszcze nie uzbierałem odpowiedniej
    > ilości fotografii, ale ten test mnie zaintrygował. Czy ktoś z grupy
    > korzystał z usług Drukarnia Cyfrowa KSERKOP?

    Bardzo dobry fotolab, aktualne i dokładne profile. Ostatnio robiłem u
    nich 900 odbitek. Jak wyglądają same fotoksiążki tego nie wiem.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2009-10-15 18:30:13
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Bozena pisze:
    ja mam już ten album gotowy
    > w Creative Photos.

    NIe znam możliwości programu , ale najlepszym rozwiązaniem byłoby
    wygenerować pdf-y i stać się niezależnym - z pdf wydrukuje każdy.
    Natomiast w wersji album na pap fotograficznym - z pełną
    odpowiedzialnością polecam po własnych doświadczeniach
    http://www.digitalalbum.pl z MIelca
    pewnie po tel ustaleniach naświetlą nawet z rawów

    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 15. Data: 2009-10-16 08:30:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > cichybartko pisze:
    > Hej

    > Bardzo dobry fotolab, aktualne i dokładne profile. Ostatnio robiłem u nich
    > 900 odbitek. Jak wyglądają same fotoksiążki tego nie wiem.

    Sliczne :)))

    Mozna powiedze wzorcowa porada internetowa ;)

  • 16. Data: 2009-10-16 08:49:50
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > ale mają inny program do składu, a ja mam już ten album gotowy
    > w Creative Photos. Jeśli polecasz z własnego doświadczenia, to
    > zapamietam ich sobie na przyszłość.

    Program do albumu ma pomagac zrobic album ale podejrzewam, ze nie jest
    wymogiem. Jesli sie podesle JPGi albo PDFy w odpowiednim formacie i
    rozdzielczosci to chyba nie powinno byc problemu.
    Widzialem ich albumy i mnie sie podobaly.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 17. Data: 2009-10-16 09:05:52
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozdzielczosci to chyba nie powinno byc problemu.
    > Widzialem ich albumy i mnie sie podobaly.

    Ten Creative Photos generuje na wyjściu pliki z rozszerzeniem imx (i
    nieliczne xml),
    nie wnikałam co to za format, ale na pewno to nie JPG, ani PDF.

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 18. Data: 2009-10-16 09:12:02
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Bardzo dobry fotolab, aktualne i dokładne profile. Ostatnio robiłem u nich
    > 900 odbitek. Jak wyglądają same fotoksiążki tego nie wiem.

    Bardzo być może. Nie miałam okazji zapoznać się z wynikami ich
    pracy, chociaż naprawdę chciałam. Panowie, z którymi rozmawiałam
    byli bardzo mili i bardzo ładne usprawiedliwienia opóźnień podawali.
    Niestety nie byli w stanie ani skontaktować się ze mną (zawsze to ja
    dzwoniłam do nich), ani podać realistycznego terminu wykonania.

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 19. Data: 2009-10-16 09:12:17
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ad727c7$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Bozena" napisał

    > No widać tak, bity grzęzną w ataku zimy ; )
    > Może tak ?
    > http://www.mja.pl/index.php

    Pakiety IP zamarzają.
    Jak juz mi się ta strona otworzyła, to widzę że można zamówić tam
    odbitki oraz gadżety (kubki, poduszki itp.), ale albumów to tam
    nie ma :-(.

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 20. Data: 2009-10-16 11:14:07
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Ten Creative Photos generuje na wyjściu pliki z rozszerzeniem imx (i
    > nieliczne xml),
    > nie wnikałam co to za format, ale na pewno to nie JPG, ani PDF.

    To może pomoże wirtualna drukarka (np. primoPDF), która zamiast na
    papier "drukuje" do pdf'a z każdego programu , który ma opcję Drukuj.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl